Ny daglig leder hos Infinigate AS

Report this content

Infinigate, Norges ledende distributør av IT-sikkerhetsløsninger, rigger seg for ytterligere vekst i Norge, og har ansatt Thomas Ludvik Næss som ny daglig leder for Infinigate Norge. Thomas har jobbet med Cyber Security siden 1998, har lang fartstid i bransjen og er godt kjent med markedet.

Thomas Ludvik Næss kommer fra Trend Micro hvor han totalt har jobbet nesten 14 år som blant annet kanalansvarlig, Country Manager og de siste 2,5 årene som Client Director med ansvar for Trend Micros største kunder.

Tidligere har Thomas også vært i selskaper som Cisco med ansvar for Nord-Europa, og NTT Security med ansvar for Norden. I starten av sin karriere jobbet han for Merkantildata (Atea) og Gateway Security (Orange Cyberdefense).

"Jeg ser virkelig frem til å jobbe sammen med teamet i Infinigate, og videre bidra til å foredle de muligheter som ligger foran oss sammen med dyktige partnere og leverandører. Nå, mer enn noensinne er riktige verktøy viktig for å nå de sikkerhetskrav som kreves. Men det krever også forståelse av ett komplekst trusselbilde og forventninger til bedriftene som skal gjøre det de er gode på.

Samtidig endres vår verden enda raskere enn noensinne, og forretningsmodellene i så måte må også henge med. Det er her jeg ser for meg Infinigate sammen med leverandørene kan gjøre en betydelig forskjell sammen med våre partnere", sier Thomas Ludvik Næss

"Vi er svært fornøyde med at Thomas Ludvik Næss tar over som daglig leder i Infinigate Norge. Han har høy kompetanse innen IT-sikkerhet og kjenner bransjen både nasjonalt og internasjonalt. Thomas har en profil med fokus på salg og kompetansebygging og er en sterk kulturbygger, noe som passer meget godt for Infinigate Norge", sier Thomas Hagelid, VP Vendor Alliances & Corp. Marketing Infinigate Group.

Thomas Ludvik Næss tiltrår sin stilling 1. august 2021 og vi i Infinigate ser virkelig fram til å få han på plass hos oss.

For mer informasjon, kontakt:

Thomas Hagelid, +47 90 63 70 00 | thomas.hagelid@infinigate.no

Ønsker du tilgang på høyoppløselige pressebilder, ta kontakt med vår markedsansvarlig:

Aina Ervik, +47 90 27 27 89 | aina.ervik@infinigate.no

Om Infinigate

Infinigate ble grunnlagt i 1996 som den første distributør av internettløsninger i Europa. Siden 2002 har Infinigate hatt fokus på distribusjon av bærekraftige it-sikkerhetsløsninger for å beskytte nettverk, servere, enheter, data, applikasjoner, samt skyløsninger. Som verdiadderende distributør fokuserer Infinigate på sikkerhetsløsninger som krever et høyt nivå av kompetanse og kunnskap. Infinigate tilbyr sine partnere og leverandører en komplett pakke og kompletterer sin produktportefølje med dedikert teknisk kunnskap, markedsføring, salg og profesjonelle tjenester. Etter oppkjøp i Skandinavia og Storbritannia, samt etableringen i Frankrike, har Infinigate konsernet i dag ca 300 ansatte og opererer i 10 europeiske land; Tyskland, Storbritannia, Frankrike, Sveits, Østerrike, Nederland, Sverige, Danmark, Finland og Norge. Infinigate dekker over 80% av markedspotensialet for it-sikkerhet i det vestlige Europa og det etablerer Infinigate som en ledende europeisk verdiadderende distributør av IT-sikkerhet. www.infinigate.no

Tags:

Sitater

Thomas Ludvik Næss har en profil med fokus på salg og kompetansebygging og er en sterk kulturbygger, noe som passer meget godt for Infinigate Norge
Thomas Hagelid