Presseinvitasjon fra Innovasjon Norge:

Innovasjon Norge presenterer neste års reiselivsaktiviteter på Radisson SAS Plaza Hotell 9. September 2009.

Hva blir viktig i Reiselivsåret 2010? Delta på Kick Off ”Reiselivsaktiviteter 2010” og finn ut mer om neste års utviklinger og trender innen norsk og internasjonalt reiseliv. Innovasjon Norge har gleden av å invitere til presentasjon av Reiselivsaktiviteter 2010 den 9. september 2009 på Radisson SAS Plaza Hotell i Oslo. Det årlige arrangementet samler over 350 representanter fra norsk reiselivsnæring hvor neste år aktivitets- og markedsplaner diskuteres. Program 09.30 ”Velkommen” ved adm. dir. Gunn Ovesen, Innovasjon Norge. 09.40 ”Sterkere sammen – reiselivsnæringen som satsingsområde for regjeringen”, ved Nærings- og handelsminister Sylvia Brustad. 10.00 ”Tøffere tider, men de smarte investerer i nedgangstider”, ved reiselivsdirektør Per-Arne Tuftin, Innovasjon Norge. 10.30 “Do as I do, not as I say - Find out what your customers really need from your website” ved Gerry McGovern. Gerry McGovern er gründeren av selskapet Customer Carewords og blir sett på som en av verdens ledende innen webinnhold som forretningsverdi. 11.15 Pause. 11.25 -11.45 & 11.50 -12.10 Parallelle seminar. 12.15 Lunsj. 13.15: Workshop/individuelle samtaler Arrangementet er åpent for pressen. For ytterligere informasjon: • Reiselivsdirektør Per-Arne Tuftin, Innovasjon Norge, tlf. 909 94 898 • Avelingsleder Audun Pettersen, Innovasjon Norge, tlf. 907 75 521