Slik skal Norge vinne turistenes hjerter!

Presseinvitasjon: Slik skal Norge vinne turistenes hjerter! Den 13. september samler Innovasjon Norge reiselivsbransjen til et av årets viktigste arrangementer. Da møtes bransjen på Sas Radisson Plaza Hotell for å legge planene for satsingene som skal gjøre Norge til en vinner i 2007. Blant de viktigste postene på programmet er: Fungerende reiselivsdirektør Per-Arne Tuftin forteller om hvordan den nye reiselivsstrategien skal settes ut i livet og bidra til å nå målet om en million nye turister til Norge innen 2010. Blant satsingene er: kraftig økning i vinteraktivitetene, kortreiser og MICE (meetings, incentives, conferences and events). Statssekretær Karin Yrvin går gjennom regjeringens reiselivspolitikk. Innovasjon Norges Ann-Kristin Ytreberg diskuterer merkevarestrategien – hvilken posisjon skal Norge ta, og hvordan spisser vi budskapet? Alle de store og tunge aktørene i reiselivsbransjen kommer. I tillegg møter reiselivsmedarbeiderne fra Innovasjon Norges kontorer i utlandet, slik at det er rikelig anledning for intervjuer og samtaler om spesielle emner. Hele programmet for arrangementet finner du vedlagt. Se også www.innovasjonnorge.no/reiseliv. Sted: Radisson SAS Plaza Tid: 13. september klokka 09.30. Vi vil gjerne ha en bekreftelse dersom du kommer. Meld fra til informasjonssjef Kjetil Svorkmo Bergmann på e-post kjber@innovasjonnorge.no. ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/WOLReleaseFile.aspx?id=274663&fn=wkr0001.pdf