Slik skal vi selge Norge i 2006

Innovasjon Norge inviterer Slik skal vi selge Norge i 2006 Torsdag 8. september samler Innovasjon Norge reiselivsnæringen i Gamle Logen i Oslo for å presentere nye tiltak og nye muligheter i året som kommer. Det blir et arrangement med viktig faglig påfyll og god anledning til å møte folk i bransjen. Mediene er velkomne til å delta på hele arrangementet. Statsråd Børge Brende åpner konferansen med å innlede om Nærings- og handelsdepartementets handlingsplan for reiselivsnæringene. Han følges av direktør for reiseliv i Innovasjon Norge, Sandra Hovland. I hennes foredrag ”innovasjon som drivkraft” kommer hun til å diskutere den posisjonen Norge som reisemål ønsker å oppnå i markedet og hva Innovasjon Norge kan tilby reiselivsnæringen. Blant foredragsholderne er også Rolf Jensen, chief imagination officer i Dream Company i Danmark. Han skal snakke om emosjonell turisme. Etter lunsj blir det samtaler mellom reisleivsbedriftene og Innovasjon Norges medarbeidere fra Norge og utlandet. De individuelle samtalene avsluttes klokka 18.00. Tid: 09.00 – 18.00 torsdag 8. september. Sted: Gamle Logen i Oslo Kontaktpersoner: Kjetil Svorkmo Bergmann, Innovasjon Norge. Tlf.: 908 20 918, e-post kjetil.svorkmo.bergmann@innovasjonnorge.no Vi vil gjerne vite hvor mange som kommer. Derfor ber vi om at dere svarer på denne invitasjonen med en e-post til Kjetil Svorkmo Bergmann. Program for arrangementet finner du vedlagt. ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/WOLReleaseFile.aspx?id=127236&fn=wkr0010.pdf