Integrationsbolaget vokser over grensen – Norge neste stopp for høyspesialiserte konsulenter

Report this content

Et av Sveriges ledende selskaper innen systemintegrasjon, Integrationsbolaget, etablerer seg i Norge. Akkurat i tide til Norges 200-årsjubileum åpner IT-selskapet dørene til de nye lokalene sine i Dronningens gate i Oslo.

"Vi ser et stort potensial på det norske markedet. Integrasjonsløsningene våre får ulike IT-systemer til å fungere sammen, noe som frigjør ressurser og øker brukervennligheten", sier Integrationsbolagets administrerende direktør, Magnus Ahlgren.

Lena Padukova, plassjef i Oslo, er like entusiastisk:

"I Norge er det et stort behov for våre høyspesialiserte konsulenter, og vi har hatt fullt opp fra første stund. Den virkelige utfordringen er å få tak i flere medarbeidere med riktig kompetanse."

Vattenfall, Clas Ohlson og Fortum blant kundene
Integrationsbolaget ble etablert i 2008 i Örebro, der selskapet fortsatt har sitt hovedkontor. Siden 2011 har selskapet hatt kontorer i Stockholm, og nå altså også i Norge. Integrationsbolaget består av høyspesialiserte konsulenter med ekspertkunnskaper innen systemintegrasjon på Microsoft-plattformen – og andre ledende integrasjonsverktøy. Blant Integrationsbolagets kunder er Vattenfall, Clas Ohlson og Fortum.

Spørsmål om Integrationsbolagets ekspansjon i Norge kan rettes til adm.dir. Magnus Ahlgren, telefon +46706-626791 eller magnus@integrationsbolaget.se, www.integrationsbolaget.se

Tags: