The Norman Hotel Tel Aviv vinner 2015 Jetsetter “Best of the Best” Award

Hotell mottar heder som beste hotell i kategorien Boutigue Hotel

The Norman Hotel Tel Aviv ble valgt som vinner i kategorien Best Boutique Hotel i den årlige 2015 Jetsetter Best of the Best-prisen. I år har verdens mest anerkjente merke for reisende med kresen smak, anerkjent hoteller som gir en opplevelse utenom det vanlige og som helt klart er hevet høyt over gjennomsnittet.

Vinnerne representerer den øverste 1 % av hoteller på Jetsetter.com i 23 Best-kategorier, som f.eks. Boutique og Best-Looking Guests til All-Inclucie og Nightlife.

Jetsetter.com Editor-in-Chief Sean Murphy sier, "Alle hotellene på Jetsetter er spesielle på en eller annen måte, men for å kunne hylle de hotellene som går lenger og forbi de andre, har vi opprette kategorien Best-of-the-Best Awards. Hos Jetsetter forstår vi at reisevalg er personlige. Priskategoriene gjenspeiler at våre medlemmer setter pris på mange forskjellige ting i et hotell. Vi elsker denne årstiden, hvor vi virkelig kan utforske alt det som gjør det så spennende å reise og å hedre dem som gjør reisene våre enda bedre."

Når vi velger vinnere, samler Jetsetters redaksjon og mer enn 200 av våre globale reisekorrespondenter deres forslag sammen med dem som kommer fra resten av Jetsetters team. En endelig jury som består av sjefsredaktører diskuterer så videre og korter listen ned med utgangspunkt i kriteriene til de enkelte katogirene, og velger så en vinner og en andre- og tredjeplass i hver kategori. Alle hotellene i finalelisten gir den enestående opplevelsen som Jetsetters medlemmer forventer.

Om The Norman

The Norman ligger sentralt i hjertet av Tel Aviv og tilfører denne historiske middelhavsbyen en enestående sofistikert og boutique karakter.  The Norman åpnet i fjor sommer og er innbegrepert av gjestfrihetens kunst, med en tidløs eleganse fra 1920-tallet og komforten til et boutique-hotell i verdensklasse.  The Norman er medlem av Small Luxury Hotels of the World og har 30 rom og 20 suiter samt to restauranter som serverer retter fra henholdsvis Middelhavsregionen og Japan. Hotellet har et spa, døgnåpent Technogym treningssenter, døgnåpent Concierge-tjenester, et svømmebasseng på taket og originale israelske kunstverk over det hele.

Om Jetsetter

Jetsetter.com tilbyr innsidetilbud, unike opplevelser og veloverveid innsikt for mer enn 23 millioner medlemmer. Hvert hotell er valgt ut av et team med kuratorer og av Jetsetters globale nettverk med korrespondenter. Jetsetter kan finne tidsbegrensede tilbud med 40 % rabatt, velge blant Jetsetters permanente samling med overn 2500 hoteller og feriesteder som er tilgjengelig 365 dager i året eller booke overnattinger ankomstdagen gjennom Jetsetter Now.

Best regards,

Elena Negut