Iver og Nelly Group forlenger samarbeidet

Iver har inngått en ny flerårig avtale med Nelly Group om levering av IT-infrastrukturtjenester. Nelly Group driver nelly.com, som er en av Nordens sterkeste merkevarer innen mote for unge kvinner, samt nlyman.com.

Iver og Nelly Group har inngått en ny flerårig avtale som innebærer at Iver vil fortsette å være helhetsleverandør av IT-driftstjenester til Nelly Group. Ivers leveranse omfatter blant annet serverdrift, Office 365-tjenester, servicedesk og klientadministrasjon. Nelly Group driver nelly.com, som er en av Nordens sterkeste merkevarer innen mote for unge kvinner, samt nlyman.com. Nelly Group har cirka 1,2 millioner kunder, omsetter for 1,4 milliarder svenske kroner per år og er børsnotert på Nasdaq Stockholm.

– Iver er lydhøre for våre behov og har en solid forståelse av virksomheten vår, samtidig som de bidrar med beste praksis gjennom sin erfaring fra andre kunder. Vi ser frem til å fortsette det utviklingsarbeidet vi gjør sammen, sier Andreas Drougge, CTO i Nelly Group.

– Vi er selvsagt veldig stolte over å få fornyet tillit fra Nelly Group. Vi har hatt et godt samarbeid i flere år, og etter hvert som vi har fått bedre forståelse av Nelly Groups virksomhet, har vi kunnet utvikle den i fellesskap. Nå skal vi fortsette å utvikle samarbeidet vårt og sørge for at Nelly Group ligger i forkant teknologisk sett. På den måten gir vi Nelly Group riktige forutsetninger for fortsatt utvikling, sier Magnus Furmarker, VP Business Development i Iver.

Magnus Furmarker, VP Business Development, Iver, telefon: +46 732 36 52 49, e-post: magnus.furmarker@iver.se

Iver er en ledende nordisk leverandør av skybaserte IT-tjenester. Med teknisk ekspertise og solid forståelse av virksomheten din hjelper vi deg med å drive digital transformasjon som gjør ambisjoner til virkelighet. Med hovedkontor i Stockholm opererer Iver hovedsakelig i Norden med mål om å fortsette ekspansjonen. Iver har en omsetning på litt over 3,0 milliarder svenske kroner og har cirka 1 500 ansatte som jobber på et av våre 25 kontorer rundt om i verden. We are not big blue – we are yellow. Stor nok til å skalere og smidig nok til å innovere. Les mer på iver.no.

Informasjonen ble offentliggjort 20. april 2022, kl. 09.00.