Japan forbereder seg på å ønske besøkende fra Norge velkommen

Report this content

Japans nasjonale turistorganisasjon (JNTO) inviterer norske turoperatører og reisebyråer til å delta i deres nye e-læringstrening på norsk med sikte på å øke bevisstheten og kunnskapen om Japan.

JNTO lanserer for første gang e-learning på det norske markedet, og målet med kurset er ikke bare å forbedre kunnskapen om Japan, men også øke reisearrangørenes og reisebyråenes tillit til å selge og markedsføre Japan blant potensielle besøkende når begrensningene for covid-19 oppheves.

Kurset inkluderer Japans regioner, reisesesonger, transport, mat, overnatting og mye mer. Opplæringen består av 5 moduler på 20-30 minutter hver og er tilgjengelig fra både mobile og stasjonære enheter. Etter fullført opplæring får deltakerne også et sertifikat som bevis på deltagelse. Kurset er tilgjengelig fra 30. oktober.

E-learning Treningsplattform: japantravel-norway-ott.com

Rie Kelly, Trade Partnership & Project Manager, i JNTO sier: “Vi er veldig glade for å kunne lansere det nordiske e-learningkurset på OTT. Med moduler designet spesielt for de nordiske reisebyråene, er det en utmerket ressurs til å utvide deres kunnskap om Japan og gjøre det mulig for deg å hjelpe kundene dine med deres fremtidige reiser. Vi gleder oss veldig til at du blir vår neste Japan-ekspert! ”

Om JNTO

Japan National Tourism Organization (JNTO) er en offentlig organisasjon som fremmer Japan som reisemål med mål om å øke internasjonale besøkende til Japan jobber JNTO kontoret i London mot åtte utvalgte markeder for å formidle informasjon om Japan, reklamere på egenhånd og engasjere seg i andre markedsføringsaktiviteter sammen med den lokale reiselivsnæringen. For mer informasjon, besøk japan.travel/en/uk/