Suksessproduktet Jetshop Mini lanseres i Norge

Det nye e-handelssystemet Jetshop Mini er en suksess i Sverige og har siden lansering i september overgått alle forventninger i antall nystartede nettbutikker. Nå kommer turen til Norge.

Nå lanseres Jetshops nye e-handelssystem Jetshop Mini i Norge. Jetshop vil tilby sine norske kunder samme mulighet som de svenske til å starte opp med e-handel på en enkel og lettfattelig måte. Jetshop Mini ble lansert i begynnelsen på september og har for Jetshop ført til en kraftig vekst i antall kunder. En sterk vekst innen e-handelen bidrar til selskapets utvikling og Jetshop håper nå at også firmaer i Norge tar steget og prøver ut sin forretningside i en nettbutikk.

- Med Jetshop Mini er vår produktportefølje komplett og vi blir den perfekte e-handelspartneren uansett kundens størrelse, sier Christan Zanders, vd i Jetshop.

Jetshop Mini er ett avansert e-handelssystem som for brukeren innebærer en komplett nettbutikk med mulighet for å selv kunne utvikle butikken i både form og størrelse. Kampanjeprisen er ett 24 måneders abonnemang med en månedskostnad på 99 kroner. I kampanjen inngår også tilbud på å prøve ut tre tilleggstjenester t.o.m. 31 des 2010.

For spørsmål til Jetshop kontakt:

Christian Zanders, CEO Jetshop tel. telefon +46 31 760 71 70, mobil +46 707 76 60 76, e-post Christian.zanders@jetshop.se

For presseinformasjon kontakt:

Anja Källstedt, Pr Manager Jetshop telefon +46 708 87 55 53, e-post anja@sveareklam.se

Mer information om Jetshop finns på: www.jetshop.se

Jetshop AB er et skandinavisk selskap som utvikler og markedsfører e-handelssystem  for små og mellomstore firmaer. Jetshop designer og lanserer kundens butikk på Internett. I Jetshops grunnpakke inngår foruten de ledende tekniske tjenestene for e-handel også webbdesign, forretningsutvikling og rådgivning for å videreutvikkle forretningen på Internett. Jetshop ble grunnlagt i  2003 og har raskt  vokst til å bli den største leverandøren av skreddersydde butikker i Skandinavia. Cirka 3 000 små og mellomstore firmaer bruker i dag Jetshop med en samlet årsomsettning på over 1 miljard SEK via Internett. I november 2009 ble Jetshop for tredje året på rad et av Sveriges raskest voksende teknologiselskap av Deloitte vid Sweden 2009 Technology Fast50.

Tags: