Endring i ledelsen i JM Norge

Hilde Vatne, som har hatt stillingen som fungerende administrerende direktør for JM Norge AS siden 1.februar i år, er fra 1.juli fast ansatt som administrerende direktør for selskapet.

Som tidligere meddelt har Hilde Vatne trådt inn som stedfortredende adm. direktør for JMs norske datterselskap JM Norge AS under Martin Asps sykefravær. Det er uvisst når Martin Asp er tilbake i jobb og JM har behov for en permanent løsning for ledelsen av JM Norge. Hilde Vatne er derfor fra og med 1. juli ordinær administrerende direktør for JM Norge AS.

– Hilde har på en forbilledlig måte tatt over stafettpinnen fra Martin i ledelsen av JM Norge. Martin har lang og verdifull erfaring fra JMs virksomhet. Jeg ser derfor veldig frem til hans fortsatte bidrag til JMs utvikling når han kommer tilbake på jobb, sier Johan Skoglund, konsernsjef i JM AB.

For ytterligare informasjon kontakt:
Johan Skoglund, konsernsjef, +46 8 782 87 00
Kjell Kvarekvål, direktør kommunikasjon og samfunnskontakt JM Norge, 928 12 319

JM er en av Nordens ledende prosjektutviklere av boliger og boligområder. Virksomheten er fokusert på nyproduksjon av boliger med attraktiv beliggenhet med tyngdepunkt i ekspansive storbyområder og universitetsbyer i Sverige, Norge og Finland. Vi arbeider også med prosjektutvikling av næringslokaler og entreprenørvirksomhet, hovedsakelig i Stor-Stockholm-området. JM skal i all virksomhet arbeide for langsiktig bærekraft. Vi omsetter for cirka 15 milliarder svenske kroner og har cirka 2 500 medarbeidere. JM AB er et allmennselskap notert på NASDAQ Stockholm i segmentet Large Cap. Mer informasjon på www.jm.no.