JYSK Ørsta har vunnet nok en salgskonkurranse i JYSK Norge

JYSK Ørsta har vunnet den store årlige konkurransen ”Beat the index” for andre året på rad. Premien er en reise for alle ansatte til Danmark, der de vil møte konsernledelsen i JYSK sammen med vinnerne fra de andre landene i JYSK. Konkurransen går på tvers av alle landene i JYSK Nordic, og det kåres en vinner per land.

JYSK Ørsta vant også samme konkurranse siste år, og alle ansatte dro da på tur til Dubrovnik i Kroatia. I tillegg til det, vant butikken høsten 2008 20-års jubileumskonkurransen, som ga de ansatte en tur til Budapest.

Butikken på Ørsta har hatt en svært god utvikling og har de siste to årene nesten doblet sin omsetning. Butikksjef Jan Åge Ulvenes sier at hovedårsaken til suksessen i Ørsta ligger i de dyktige medarbeiderne som står på for butikken og kundene hver eneste dag. Butikken på Ørsta skal høsten 2009 utvides og moderniseres, og vi forventer fortsatt flott utvikling i Ørsta.

For nærmere informasjon kontakt Distriktssjef Svein Ove Beheim, tlf. 47467597 eller Daglig Leder John Thomasgaard, tlf. 45005830.