Vi satser videre og styrker teamet vårt i Norge med en nyopprettet stilling som Product Manager

Fremtiden skapes i dag. I Kiilto investerer vi i fremtiden hver dag ved å fremme yrkesmessig velvære, oppmuntre til innovasjon og gjøre driften mer og mer bærekraftig. Vi styres av ønsket om å være en miljøleder, ved å bruke vår ekspertise til å skape suksesshistorier for våre kunder. Vi er lokale, innovative og innsiktsfulle. Vil du legge til ditt eget kapittel i vår hundreårige historie om vekst?

Antibac AS ble kjøpt opp av Kiilto i 2019 og i dag er vårt selskap kjent som KiiltoClean AS. Basert på våre Antibac-produkter og Kiilto Pro produkter er vi Norges markedsleder innen desinfeksjon og hygieneløsninger. Vi har 17 ansatte i vår norske organisasjon og en omsetning på rundt MNOK 460 i 2020. Vi er et internasjonalt selskap med ambisiøse vekstmål for fremtiden.

Vi skal sette standarden for morgendagens desinfeksjon og hygieneløsninger og ser etter flere dyktige kolleger. I vår 100 år gamle historie har vi hele tiden vært opptatt av å tilby produkter av høy kvalitet og sikre den beste kundeopplevelsen. Vi er en gjeng uformelle, faglig dyktige og engasjerte folk som utfyller hverandre. Vi er lidenskapelig opptatt av arbeidsplassen vår og har store ambisjoner for fremtiden.

KiiltoClean AS satser videre og vi styrker teamet vårt i Norge med en nyopprettet stilling som

PRODUCT MANAGER

Du vil få en spennende rolle med å være med på å videreutvikle produktporteføljen på Antibac®, Kiilto Pro og våre andre brands i Norge. Du vil være Norges stemme inn i produktrelaterte prosjekter i konsernet samtidig som du får lokalt ansvar for eksisterende produktportefølje i Norge. Rollen er operativ.

Vi ser etter deg som har stor arbeidskapasitet, er løsningsorientert, sulten og initiativrik, og som trives i et fartsfylt miljø.

Kompetanse, egenskaper og erfaring vi ser etter:

• Bachelor/Master grad innen relevant fagområde
  • Minimum 5 års erfaring i en produktavdeling og gjerne med produktansvar
  • Erfaring med prosjektarbeid og prosjektledelse i en internasjonal matriseorganisasjon
  • Gode kommunikasjonsegenskaper i norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig
  • Gode evner til å se muligheter og finne løsninger
  • Fordel med erfaring med utforming av anbudsbesvarelser og salg

Ansvar og oppgaver:

• Sikre og styrke markedsandeler og lønnsomhet i det norske markedet med innovative produkter og løsninger i dialog med konsernets «Solutions Management Team» (SMT)
  • Være bidragsyter med lokal kunnskap og ekspertise innen selskapets matriseorganisasjon
  • Være den lokale stemmen i nye prosjekter og lanseringer
  • Lede nye prosjekter og produktimplementeringer i det norske markedet i samarbeid med SMT
  • Samarbeid med «Forskning- og Utviklingsteamet» for å følge opp og sikre at biocidprodukter solgt i Norge følger relevante lover og regler
  • Ansvarlig for å definere lokalt produktsortiment i samarbeid med lokal salgsavdeling- og markedsavdeling og SMT
  • Opplæring og kunnskapsdeling internt og eksternt
  • Anbudsarbeid
  • Ansvarlig for lokal produktinformasjon og systemer
  • Deltagelse på relevante messer og kundemøter

Personlige egenskaper:

• Sulten og svært motivert for nye utfordringer
  • Entusiastisk, pålitelig og strukturert – med sterk strategisk forståelse
  • Kreativ, løsningsorientert og tenker utenfor boksen for å løse kunden sitt behov, og for å identifisere fremtidige markedsbehov.
  • En problemløser med kommersiell teft

Du blir en del av et internasjonalt fagmiljø og et svært suksessrikt og engasjert team i Norge og konsernet. Her kan vi tilby deg et godt arbeidsmiljø med gode muligheter til å påvirke ditt daglige arbeid.

Stillingen er en seniorrolle og vil arbeide tett med selskapets internasjonale “Solutions Management Team” og produkt- og markedsavdelingen i Norge. Stillingen rapporterer til Adm. Dir. i den norske organisasjonen. Noe reisevirksomhet i Norge og utlandet. Stillingen er tilknyttet selskapet kontor i Asker.

Søk her

Alle søknader og henvendelser behandles med størst mulig konfidensialitet.

Kontaktperson: Henrik Skibrek, mobil 932 49 024, henrik.skibrek@kiilto.com

Søknadsfrist: snarest. Intervjuer gjøres fortløpende

Kiilto er et voksende familieeid selskap fra Finland, med hundre års historie og en visjon fremover til 2080. Vi utvikler, produserer og markedsfører kjemiske industriløsninger på fire forretningsområder: profesjonell konstruksjon, industrielle bindings- og hygieneløsninger, profesjonell hygiene og rengjøring, og løsninger rettet mot forbrukermarkedet. De viktigste prinsippene som ligger til grunn for vår virksomhet er miljø, nærhet og engasjement for fremtiden. Vi opererer i 12 land og sysselsetter rundt 1000 personer, hvis trivsel og kompetanse er avgjørende for vårt arbeid på vegne av våre kunder. Se våre nettsider for mer informasjon om Kiilto og Antibac®: www.kiilto.no

Tags: