Vi søker en faglig dyktig økonomimedarbeider til en nyopprettet stilling i Asker

Fremtiden skapes i dag. I Kiilto investerer vi i fremtiden hver dag ved å fremme yrkesmessig velvære, oppmuntre til innovasjon og gjøre driften mer og mer bærekraftig. Vi styres av ønsket om å være en miljøleder, ved å bruke vår ekspertise til å skape suksesshistorier for våre kunder. Vi er lokale, innovative og innsiktsfulle. Vil du legge til ditt eget kapittel i vår hundreårige historie om vekst?

Antibac AS ble kjøpt opp av Kiilto i mars 2019 og i dag er vårt selskap kjent som KiiltoClean AS. Basert på våre Antibac-produkter og Kiilto Pro produkter er vi Norges markedsleder innen desinfeksjon og hygieneløsninger. Vi har 16 ansatte i vår norske organisasjon og en omsetning på rundt MNOK 110 i 2019. Vi er et internasjonalt selskap med ambisiøse vekstmål for fremtiden.

Vi skal sette standarden for morgendagens desinfeksjon og hygieneløsninger og ser etter flere dyktige kolleger. I vår 100 år gamle historie har vi hele tiden vært opptatt av å tilby produkter av høy kvalitet og sikre den beste kundeopplevelsen. Vi er en gjeng uformelle, faglig dyktige og engasjerte folk som utfyller hverandre. Vi er lidenskapelig opptatt av arbeidsplassen vår og har store ambisjoner for fremtiden.

Vi søker en faglig dyktig økonomimedarbeider til en nyopprettet stilling i Asker som vil ha følgende arbeidsoppgaver:

• Lønn og lønnskjøring (A-Å)

• Håndtering av reiseregninger
  • Månedsrapportering
  • Konsernrapportering
  • Remittering
  • OCR- og avregningsreturer
  • Bokføring av bilag
  • Purringer og rentenotaer
  • Bistå med dokumentasjon ifm årsoppgjør
  • Andre økonomirettede oppgaver
  • Avhjelpe kundesenteret og logistikk ved behov

Utdannelse og erfaring:

• 3-årig bachelor utdannelse innen økonomi eller annen relevant utdanning

• Minimum 3 års erfaring fra økonomiarbeid
  • Gode IT-kunnskaper
  • Meget gode Excel-kunnskaper
  • Stor fordel med kjennskap til helintegrerte ERP systemer som Axapta, Iscala, SAP, Visma
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk

Personlige egenskaper:

• Nøyaktig og effektiv

• Ansvarsfull
  • Gode samarbeidsevner
  • Høy servicegrad
  • Ryddig, strukturert og profesjonell

Vi tilbyr:

• En stilling i et voksende og spennende internasjonalt konsern hvor den rette kandidaten skal ha daglig kontakt med våre flotte kollegaer i hele Norden

• Godt arbeidsmiljø i moderne kontorlokaler i Asker
  • Konkurransedyktige betingelser
  • En av markedets beste pensjons- og forsikringsordninger
  • Kantineordning
  • En stilling i et voksende og spennende internasjonalt konsern
  • Gode utviklingsmuligheter for den rette kandidaten til å forme egen stilling

Stillingen rapporterer til leder for Operations i Norge.Søknader behandles fortløpende. Vi ønsker oppstart for rett kandidat så raskt som praktisk mulig. Vennligst send inn din søknad og CV her.

Vi opererer i samsvar med Kiiltos rekrutteringsprosess og vil behandle alle kontakter angående stillingen med absolutt konfidensialitet. Vi sender videointervjuspørsmål til noen av søkerne. For spørsmål om stillingen kontakt COO Simas Karnasnikovas: simas.karnasikovas@kiilto.com, tlf 406 21 637.

KiiltoClean AS er en del av Kiilto, som er et finsk, familieeid selskap med over hundre års historie og en visjon frem mot 2080. Vi utvikler, produserer og markedsfører kjemiske industriløsninger i fire forretningsområder: Bygg, industrielle bindingsmidler og brannsikring, profesjonell hygiene og forbrukerprodukter. De viktigste prinsippene som ligger til grunn for vår virksomhet er miljøledelse, nærhet og engasjement for fremtiden. Vi opererer i 11 land og har nesten 1000 ansatte. I Norge markedsfører og selger vi merkevarene Antibac og Kiilto Pro. www.kiilto.no

Tags: