Kingspan tilbyr pumpeløsninger for avløpsvann og drensvann

Kingspan Klargester tilbyr komplette pumpeløsninger for avløpsvann og drensvann – rå-kloakk og slamavskilt avløpsvann fra slamavskillere. Det finnes løsninger for å pumpe avløpsvann fra eneboliger, hytter, institusjoner, grender, industri med mere., enten det er å pumpe vann til trykksatte offentlige ledninger, til infiltrasjon, til resipient eller til renseanlegg.

Kingspan Pumpestasjoner

Våre pumpestasjoner er raske og enkle å installere, og krever minimalt med vedlikehold. Dermed sparer du både tid og penger. Finnes i størrelser fra små og kompakte til store.

Egenskaper og fordeler

• Produsert i glassfiber (GRP) eller rotasjonsstøp Polyteylen – med stor holdbarhet
  • Tilbys med overvåkning/alarm
  • Høykvalitets pumper – Xylem brand
  • Enkel tilgang for vedlikehold
  • Tilbys med og uten serviceavtale

Kompakte pumpestasjoner

Våre kompakte pumpestasjoner er raske å installere og enkle å vedlikeholde, og er den ideelle løsningen for hytter, hus, flerbolighus, grender, etc. Våre pumpestasjoner kan benyttes både for avløpsvann – etter en slamavskiller - og kloakk. Vi tilbyr pumpestasjoner i ulike størrelse; pumpehøyde, pumpelengde og rørdimensjon.  Valgfrie pumper etter ønske/anbefaling; Kvernpumpe, virvelpumpe eller drenspumpe.

• Tilbakeslagsventiler som standard
  • Markedsledende pumper
  • Tilbys med alarm/overvåkning
  • Tilbys med doble pumper
  • Service- og vedlikeholdsplaner er tilgjengelige

Har du spørsmål eller trenger du mer informasjon? Serviceteamet hos KingSpan Klargester er tilgjengelig for å assistere deg når som helst.

OM OSS

Kingspan Environmental er del av Kingspan Group PLC, en verdensledende leverandør av høykvalitetsprodukter til byggeindustrien. Vi er et globalt selskap med kontorer ved mer enn 80 lokasjoner.

Vi opererer innen boliger, jordbruk, industri, transport/logistikk samt den kommersielle og kommunale sektoren.

For mer informasjon kan du besøke nettsiden vår www.kingspanenviro.com/no/, Ringe oss på:+47- 22 02 19 20 eller se case-studiene våre.