HyperX legger til rask USB til FURY serien

• Flashy aluminiums detaljer legger farge til dristig utseende HyperX FURY USB
  • Høy-ytelse til til rimelig pris
  • PC og Spll Konsoll kompatibel

August 13, 2014 − HyperX®, en divisjon i Kingston Technology Company, Inc.,  verdens ledende uavhengige minneprodusent, kunngjorde i dag lanseringen av HyperX FURY USB Flash drive, en entry-level lagringsenhet for budsjettbevisste spillere og entusiaster. HyperX FURY USB er det nyeste tilskuddet til FURY entry-level familie som inkluderer  DRAM og an SSD

HyperX FURY USB har ett aggressivt design med fargede aluminium aksenter som skille seg ut fra andre USB Minnepinner mens den utfyller PCer og Konsoller1. Den er tilgjengelig i 16 GB (rød), 32 GB (blå) og 64 GB (sort) og er ideell for lagring av spill, musikk, bilder, videoer og filer. HyperX FURY USB holder data som beveger seg med USB 3.0 ytelse (90MB / s lese, 30MB / s write) og er også USB 2.0 kompatibel.

"Vi er glade for å tilby spillere og entusiaster en budsjettvennlig, men samtidig en rask og kul HyperX USB mnnepinne" sa Jan Terje Kleiven, Forretningsutvikler Hyper i Norge. "Den nye FURY USB minnepinne tiltrer tidligere lanserte FURY DDR minne og FURY SSD å legge til vår entry-level familie av produkter. En komplett HyperX-branded løsning er nå tilgjengelig for alle, spesielt de på et budsjett. "HyperX FURY USB minnepinne er støttet av en 5-års garanti, gratis teknisk support og legendariske HyperX pålitelighet. For mer informasjon besøk HyperX hjemmeside.

HyperX  er høy-ytelse og gaming divisjonen  i Kingston Technology som omfatter høy-hastighets DDR3 minne, SSDs, USB minnepinner, og hodestelefoner. Rettet mot Gamere.

HyperX is the high-performance product division of Kingston Technology encompassing high-speed DDR3 memory, SSDs, USB Flash drives, and headsets. Targeted at gamers, overclockers and enthusiasts, HyperX is known throughout the world for quality, performance and innovation. HyperX is committed to eSports as it sponsors over 20 teams globally and is the main sponsor of Intel Extreme Masters. HyperX can be found at many shows including Brasil Game Show, China Joy, DreamHack and PAX.

HyperX FURY USB Features and Specifications:

• Cost-effective: HyperX USB performance in lower capacity options
  • Performance: USB 3.0 speeds, backwards compatible with USB 2.0
  • Stylish: Edgy casing design with built-in key loop to complement the latest computing and gaming devices
  • Plug and Play: Easy to use, no software required
  • Console Compatibility1: with PS3™, PS4™ and Xbox 360. Functionality varies by console.
  • Customizable2: add your logo for unique co-branding
  • Guaranteed: Five-year warranty, free technical support
  • Capacities3: 16GB, 32GB, 64GB
  • Speed4: 90MB/s read and 30MB/s write
  • Dimensions: 60.23mm x 21.40mm x 9.80mm
  • Weight: Channel 8.76 (g)
    • o        Cologo 8.68 (g)
  • Operating Temperature: 32°F to 140°F (0°C to 60°C)
  • Storage Temperature: -4°F to 185°F (-20°C to 85°C)

1 Refer to console manufacturer for compatibility details. Xbox360 recognizes FAT32 format only.

2 Minimum quantity required. Performed at the factory.

3 Some of the listed capacity on a Flash storage device is used for formatting and other functions and is thus not available for data storage. As such, the actual available capacity for data storage is less than what is listed on the products. For more information, go to Kingston’s Flash Guide at kingston.com/flashguide.

4 Speed may vary due to host hardware, software and usage.

5 Requires a host device with a USB 3.0 port.

HyperX FURY USB
Part Number Description
HXF30/16GB 16GB HyperX FURY USB-Red
HXF30/32GB 32GB HyperX FURY USB-Blue
HXF30/64GB 64GB HyperX FURY USB-Black
Operating System USB 3.05 USB 2.0
Windows® 8.1 Yes Yes
Windows 8 Yes Yes
Windows 7 (SP1) Yes Yes
Windows Vista® (SP1, SP2) Yes Yes
Mac OS X (v.10.6.x+) Yes Yes
Linux (v. 2.6.x+) Yes Yes
PS41 Yes Yes
PS3, Xbox3601 Yes No

HyperX can be found on:

Twitter:    http://twitter.com/hyperx

LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/164609?trk=tyah

Google+: https://plus.google.com/u/0/+kingston/posts

About HyperX

HyperX® is a division of Kingston Technology Company, Inc., the world’s largest independent memory manufacturer. Established in 2002, HyperX is headquartered in Fountain Valley, California, USA. For more information, please call +44 (0)1932 738888 or visit www.kingston.com/us/memory/hyperx.

#  #  #

Er du på Gamescom? - Kontakt oss for et personlig møte med Kingston / HyperX