HyperX tilstede på Techbrief 2015

• HyperX tilstede for første gang på Techbrief 2015
  • Viser frem HyperX Savage DDR4
  • Presenterer nåværende og fremtidige HyperX produkter

HyperX®, en divisjon av Kingston® Technology Company, Inc., verdens ledende uavhengige produsent av minnemoduler , vil være til stede på årets TechBrief 2015 på onsdag 30 september og torsdag den 1 oktober på Radisson Blu Skycity i Stockholm , Sverige .

Etter en produktiv 2015 vil HyperX tilby en interaktiv opplevelse på sin stand, hvor journalister får demoer av den nyeste Savage DDR4, med hastigheter opp til 3000MHz, samt deres deres globalt prisbelønte Cloud II pro gaming headset.

"Vi er glade for å være en del av årets Techbrief 2015. Det å møte journalister ansikt til ansikt fra hele Norden er en verdifull mulighet å vise frem det nyeste til markedet fra HyperX og Kingston", sier Vincent Oostlander, regiondirektør i Nord-Europa. "HyperX har lansert mange prisbelønte produkter i 2015, og det er flott å delta på et arrangement som gjør oss i stand til å fremheve våre kvalitetsprodukter til ett slikt innflytelsesrikt publikum.

Journalists vil ha muligheten til å møte:

• Vincent Oostlander, Regional Director of BeNeNordic Region
  • Franck Mateos Martin, Field Application Engineer
  • Mikko Maanoja, Business Development Manager for Finland
  • Michael Nielsen, Business Development Manager for Denmark
  • Mikael Johansson, Business Development Manager for Sweded
  • Jan Terje Kleiven, Business Development Manager for Norway
  • Shane Herrington, Public Relations Executive

Hvis du har ønsker om et intervju med noen av HyperX representantene kontakt Susanna Axäll på sanna@epr.nu

HyperX finner du her:

Twitter:   http://twitter.com/hyperx
LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/164609?trk=tyah