Kingston Digital SSDs i de nye ASUS Zenbook Ultrabook PCs

• Kingston M.2 2260 SATA SSD Form Faktor i ASUS Zenbook UX301LA, UX301LAA Modeller

Kingston Digital Europe Co LLP, et datterselskap av Kingston Technology Company Inc.,den uavhengig verdensleder på minneprodukter, annonserte i dag sin interne M.2 2260 SATA SSD-harddisk er i hjertet av ASUS Zenbook ™ UX301LA og UX301LAA. Kingstons SSD -løsning hjelper den stilige Ultrabook ™ med rask oppstart og avslutning, rask åpning og lukking av applikasjoner, lengre batterilevetid og rask tilgang inn og ut av dvalemodus.

ASUS Zenbook UX301LA bruker en 128GB Kingston ® M.2 2260 SATA SSD mens Zenbook UX301LAA er drevet av to M.2 2260 SATA SSD i RAID 0 , og dermed gir brukeren opptil 256 GB harddiskplass. Den slanke formfaktor på SATA 6Gbps SSD gir uovertruffen ytelse for Ultrabook –Pcer . M.2 2260 er blant de neste generasjons formfaktorer som Kingston tilbyr til de ulike PC OEM plattformer som Ultrabook, lett og tynn, tablet og alt - i - ett -løsninger som kommer inn i markedet.

" Vår prisvinnende Zenbook fusjonerer form og funksjon med skjønnhet og presisjon. Den fantastiske oppløsningen på berøringsskjermen er avstemt med den artistiske designen, "sier YC Chen, NB Senior Director, ASUS. "Denne Zenbook er en av de letteste og minste Ultrabooks vi noensinne har laget, og med Kingstons M.2 2260 SSD, er det en rask og kraftig maskin som gir brukeren en enestående databehandlingsopplevelse. "

"ASUS Zenbook kombinerer et stilig og elegant design med en kraft-pakket dataytelse , en flott skjerm og fyldig lyd," sier Ariel Perez , SSD ansvarlig Kingston. "Vi er stolte over å ha ASUS som partner utnytte våre nyeste OEM solid - state-disker, akkurat som

mange av verdens ledende selskaper har standardisert på Kingston klient og server SSD.”

For more information, visit http://www.kingston.com/en/

Kingston finner du på:

Flickr:

Om Kingston Digital, Inc.

Kingston Digital, Inc. ("KDI") er Flashminne datterselskap av Kingston Technology Company, Inc., verdens største uavhengige produsent av minneprodukter. Etablert i 2008, er KDI hovedkontor i Fountain Valley, California, USA. For mer informasjon, ring +44 (0) 1932 738888 eller besøk www.kingston.com

Kingston og Kingston-logoen er registrerte varemerker for Kingston Technology Corporation. Alle rettigheter reservert. Alle andre merker kan være tilhører de respektive rettighetshavere.

Susanna
ePR
Kingston@epr.nu

Jan Terje Kleiven