Kingston Technology har utgitt et begrenset opplag av Na`Vi-merkeprodukter som er spesielt utviklet for sanne fans av Na`Vi og eSport

(2013-08-15) -- Kingston Technology Europe Co LLP, et selskap tilknyttet til Kingston Technology Company Inc., den uavhengige verdenslederen innen minneprodukter, kunngjorde i dag lanseringen av en rekke Na`Vi-merkeprodukter som er utviklet i samarbeid med eSportklubben Natus Vincere, som har vunnet flere verdensmesterskap i eSport.

Det lange og produktive partnerskapet mellom Kingston og Na`Vi har resultert i en rekke flotte og stilige merkeprodukter. De profesjonelle spillerne i Natus Vincere-teamet, som har vunnet sju verdensmesterskap og håvet inn mer enn 2,5 millioner dollar i pengepremier, vet mer enn noen annen hvilke tekniske ressurser som må til for å bli en mester.

De opplagsbegrensede Na`Vi-merkeproduktene retter seg først og fremst til spillere og entusiaster som krever høy ytelse og pålitelighet, men er også ment for alle som er tilhengere av Na`Vi og eSport og som vil eie dette unike produktet for å markere sin støtte. Samlingen Na`Vi Limited Edition inkluderer SSD-driverne som bygger på den høytytende, premierte HyperX 3K-modellen, som er tilgjengelig med en kapasitet på 120 GB eller 240 GB, pluss minnemodulsettene HyperX Genesis av topp kvalitet.

“Det er tilliten til Kingston Company som en pålitelig partner og produsent av høykvalitets produkter som danner grunnlaget for merkeproduktserien Na`Vi Limited Edition.

Det er en stor glede for oss at vi sammen kan skape produkter som vi er stolte av og kan anbefale til fansene våre over hele verden,” sier Alexander Kochanowski, administrerende direktør hos eSportklubben Natus Vincere.

“Na`Vis suksess i eSportverdenen kan ikke bestrides, det samme gjelder deres troverdighet i spillindustrien. De vet hva som må til for å bli en mester, og vi vet hvordan vi skal skape det høytytende minnet,” sier Krystian Jaroszynski, europeisk markedsføringssjef, HyperX og Server, Kingston. “Fruktene av dette samarbeidet er Na`Vi-produktene i begrenset opplag, og alle produktene har de egenskapene som er avgjørende for profesjonelle spillere."

Spesifikasjoner for HyperX 3K SSD - Na`Vi Edition:

• Form factor 2.5"

• Controller SandForce ® SF-2281

• Interface SATA 3.0 (6Gb/s), SATA 2.0 (3Gb/s)

• Capacities****

120 GB, 240 GB

• Sequential reads5

SATA 3.0

120 GB/240 GB, 555 MB/s

• Sequential writes*****

SATA 3.0

120 GB/240 GB - 510 MB/s

• The average speed of random read/write data blocks to 4 KB******

120 GB-20000/60000 IOPS

240GB - 40000/57000 IOPS

• Maximum speed of random read/write data blocks to 4 KB6

120GB - 85000/73000 IOPS

240GB - 86000/60000 IOPS

• Rating PCMARK ® Vantage HDD Suite

120 GB / 240 GB: 60,000

• Support for technologies SMART, TRIM and Garbage Collection (Garbage Collection)

• Power Consumption 0,455 watts (typical) when idle / 1.58 W (typical) when reading / 2.11 W (typical) when recording

• Dimensions 69.85 mm x 100 mm x 9,5 mm

• Weight 97g

• Operating temperature: 0 ° C to 70 ° C

• Storage Temperature: -40 ° C to 85 ° C

• Shock resistance: 1500G

• Permissible vibration at work: 2.17 G

• Operating vibration of non-operating: 20G

• Mean time between failures (MTBF): 1 million hours

• The total number of bytes written (TBW):

120 GB 96 TB

240 GB: 192 TB

Testsystem: moderkort ASRock P67, prosessor Intel Core i7 2600k, 3,4 GHz, 8 GB systemminne, videokort NVIDIA GTX 460. Solid State Drive (SSD) er testet som en ekstra lagringsenhet og viser resultatene for standardkonfigurasjon.

Denne SSD-en er designet for bruk i datamaskiner og laptopper. Den er ikke ment for bruk i servermiljøer.

**** - Merk. En del av denne mengden flash-minne brukes til formatering og andre funksjoner og er ikke tilgjengelig for lagring av data. Dette betyr at den faktiske, tilgjengelige lagringskapasiteten er lavere enn det som er spesifisert. For mer informasjon kan du besøke Kingston's Flash Memory, som du finner på kingston.com / flash_memory_guide.

***** - Ytelse i standardkonfigurasjon, målt med programvare ATTODiskBenchmark 2.41. Hastigheten kan variere avhengig av maskinvare og programvare samt brukermønstre.

****** - Ytelse i standardkonfigurasjon, målt med programvare IOMeter08.

HyperX 3K SSD - Na'Vi Edition
Part Number Capacity and Features
SH103S3/120G-NV HyperX 3K 120GB- Na'Vi Edition
SH103S3/240G-NV HyperX 3K 240GB - Na'Vi Edition

Specifications of memory kits HyperX Genesis - Na'Vi Edition:

• Kits: 8 GB (2*4GB), 16GB (2*8GB)

• Memory Type: DDR3

• Operating Frequency: 1600 MHz

• Voltage: 1.5 V

• Memory Timings: 9-9-9

• Maximum input power (in normal mode)*: 2.4 W (for a kit of 8 GB), 2.46 watts (for a kit of 16 GB)

*Power will vary depending on the SDRAM used.

HyperX Genesis - Na'Vi Edition
Part Number Capacity and Features
KHX16C9C2K2/8 8 GB (2x4   GB), 1600 MHz , CL9DDR3 (2 modules kit), yellow
KHX16C9C2K2/16 16 GB (2x8 GB), 1600 MHz , CL9DDR3 (2 modules kit), yellow

Jan Terje Kleiven
Business Development Manager Norway

jtkleiven@kingston.eu

Kingston kan bli funnet på:

Facebook: http://www.facebook.com/kingstontechnologyeurope

About Kingston Technology Company, Inc.

Kingston Technology Company, Inc. is the world’s largest independent manufacturer of memory products. Kingston designs, manufactures and distributes memory products for desktops, laptops, servers, printers, and Flash memory products for PDAs, mobile phones, digital cameras, and MP3 players. Through its global network of subsidiaries and affiliates, Kingston has manufacturing facilities in California, Taiwan, China and sales representatives in the United States, Europe, Russia, Turkey, Ukraine, Australia, India, Taiwan, China, and Latin America. For more information, please call +44 (0)1932 738888 or visit www.kingston.com/europe

Om eSportklubben Natus Vincere

Natus Vincere eller Na `Vi (latin: født til seier) er en eSportklubb med flere spillere. I 2010 vant Counter-Strike 1.6-teamet tre verdensturneringer på ett år i, som første team i historien - Intel Extreme Masters, Electronic Sports World Cup og World Cyber Games. Sommeren 2011 var DotA-teamet best på DotA 2-turneringen - The International, der førstepremien var 1 million dollar. I løpet av de siste to årene har Na `Vi deltatt i mer enn 52 turneringer i 25 land i tre verdensdeler. Offisielt nettsted - www.navi-gaming.com.

Sitater

Det er tilliten til Kingston Company som en pålitelig partner og produsent av høykvalitets produkter som danner grunnlaget for merkeproduktserien Na`Vi Limited Edition. Det er en stor glede for oss at vi sammen kan skape produkter som vi er stolte av og kan anbefale til fansene våre over hele verden
Alexander Kochanowski, administrerende direktør hos eSportklubben Natus Vincere
Krystian Jaroszynski, europeisk markedsføringssjef, HyperX og Server, Kingston