Invitasjon til pressekonferanse: Ny KLP-liste

Invitasjon til pressekonferanse: Ny KLP-liste Tirsdag 8.juni kl.1o.oo holder KLP Forsikring pressekonferanse i sine lokaler i Karl Johans gt.41b. 8.etg. Da offentliggjøres den nye listen over selskap som er utelukket fra KLPs investeringer. Listen inneholder tre nye selskap, mens to nå taes inn igjen i investeringene. Konserndirektør Livsforsikring, Aamund T. Lunde gir en kort orientering om bakgrunnen for KLPs arbeid med samfunnsansvar og etikk. Analytiker Ylva Lindberg orienter om strategien når det gjelder etiske investeringsregler og den aktuelle KLP-listen. Enkel servering Rolf Lasse Lund 4. juni 2004-06-04 Informasjonsdirektør ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no