KLP sponser Blå Kors

KLP sponser Blå Kors [05.03.2004] I dag fredag undertegnet KLP en sponsoravtale med Blå Kors. Avtalen, som har et økonomisk utgangspunkt på 500.000 kroner i året, er knyttet til samarbeid rundt forebyggingsarbeid generelt, og prosjektet "Barn i faresonen" spesielt. Klikk les mer Avtalen er ikke tidsbegrenset, men skal i prinsippet fornyes hvert år. KLP har hatt god kontakt med Blå Kors i mange år, og har tidligere sponset ferieordninger for vanskeligstilte familier. KLP har lenge vært på jakt etter et sponsorobjekt som passer inn i selskapets samfunnsansvarlige profil. Markedsdirektør Kari Anne Mørk mener at Blå Kors' arbeid passer godt til KLP. - KLP tenker vidt om det å forberede fremtiden. Pensjon og forsikring er forebygging, men også arbeidet med rusmidler. Når arbeidet med helse, miljø og sikkerhet står så sentralt i forsikringsarbeidet, er det helt naturlig å sponse en organisasjon som Blå Kors, sier Mørk. ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no