Bestill hos Komplett.no – hent varene i Fredrikstad!

Report this content

Komplett.no utvider servicetilbudet til alle kunder i Østfold og åpner i dag et nytt ”Pick-up-Point” i Østfoldhallen. Kundene bestiller i nettbutikken, og henter varene selv. Det betyr raskere og rimeligere levering.

Vi har i flere år hatt Pick-up-Point i Sandefjord, Oslo, Lørenskog, Trondheim og Stavanger med stor suksess, sier Anton Hagberg, administrerende direktør i Komplett.no. Østfold og Fredrikstad er et viktig marked for oss med mange netthandlere og vi er glade for å kunne tilby et raskt og godt leveringsalternativ til våre kunder i dette området.

Sentralt
Valget av lokasjon er ikke tilfeldig. Østfoldhallen ligger sentralt og vi vil nå et godt befolket område.

Ikke minst er det god tilgjengelighet med parkering når varer skal hentes, fortsetter Hagberg. Av erfaring henter kundene alle typer produkter selv, men PC og TV er produkter det går spesielt mye av. Kundene kan også levere inn produkter i retur, samt få hjelp til spørsmål de måtte ha.

Rask levering
Komplett.no ønsker å tilby raskest mulig levering. Nå kan kundene bestille frem til kl 14.00, og hente varene dagen etter på formiddagen i vårt Pick-up-Point i Fredrikstad. Vi varsler kundene på SMS eller e-post når varene er klare for avhenting. Etablering av flere Pick-up-Point i større, norske byer, vurderer vi fortløpende.

Stort utvalg
Komplett.no lagerfører over 10 000 ulike produkter. Det betyr en produktbredde som fysiske butikker ikke kan matche. Vi er raskest på produktnyheter og gjennom store innkjøp er vi svært konkurransedyktige på pris. Vi forventer storinnrykk av kunder som vil ha varene sine raskt i Fredrikstad m/omegn, avslutter Anton Hagberg.

For mer informasjon kontakt:
Anton Hagberg, administrerende direktør Komplett.no – mobil 90 95 01 48

Fakta:

• Pick-up-Point er et leveringsalternativ hvor kunder selv kan hente varer som er bestilt på Komplett.no
  • Levering i Pick-up-Point koster kunden kr 39,- uansett vekt og antall
  • Pick-up-Point ligger i Jernias lokaler i Østfoldhallene, Dikeveien 23A, Rolvsøy
  • Komplett-konsernet har Pick-up-Point i Trondheim, Oslo, Sandefjord, Lørenskog, Stavanger, Fredrikstad, Stockholm, Uppsala, Göteborg, Malmø og København

Om Komplett ASA:
Komplett.no er eid av Komplett ASA som er en ledende skandinavisk aktør innen netthandel med 9 nettbutikker. I Norge har selskapet nettbutikkene Komplett.no, MPX.no og Jernia.no, samt distributørene Norek.no og Itegra.no. Komplett.no selger IT-produkter, forbrukerelektronikk og beslektet utstyr, og har nærmere 620 000 aktive kunder (kunder som har handlet siste 12 måneder). Les mer på
www.komplett.com

Tags: