Komplett satser på miljøet!

Report this content

Som en av de første nettbutikkene i Skandinavia har Komplett-konsernet med nettbutikker i Norge, Sverige og Danmark blitt ISO 14001 sertifisert. Komplett ønsker å styrke sitt grønne fokus ytterligere i tiden som kommer.

Som ledende netthandelsaktør i Skandinavia er vi vårt samfunnsansvar bevist, sier Ole Vinje, konsernsjef i Komplett. Stadig flere kunder stiller miljøkrav når de handler, og vi vet at sertifiseringen styrker vår konkurransekraft. ISO 14001 er den internasjonale standarden for miljøstyring, og sertifiseringen stiller store krav til oss om et kontinuerlig fokus på vårt miljøarbeid. Vi skal være i forkant.

I Komplett har mange unge medarbeidere. Disse er vokst opp i en tid hvor miljøspørsmålene stadig har blitt flere. De viser stort engasjement i vårt miljøarbeid, og har bidratt med mange gode innspill som har blitt iverksatt.

I tillegg til å være vårt ansvar bevisst, ser vi at grønt fokus er lønnsomt. Små og store tiltak bidrar til reduserte kostnader og bedre drift, avslutter Ole Vinje.

For mer informasjon kontakt:
Ole Vinje, konsernsjef i Komplett – mobil 90 08 94 21

Les mer om Kompletts miljøarbeid: http://www.komplett.com/default.aspx?Cat=103

Om Komplett ASA:
Komplett ASA er en ledende skandinavisk aktør innen netthandel med 9 nettbutikker. I Norge har selskapet nettbutikkene Komplett.no, MPX.no og Jernia.no, samt distributørene Norek.no og Itegra.no. Komplett selger IT-produkter, forbrukerelektronikk og beslektet utstyr, og har nærmere 620 000 aktive kunder (kunder som har handlet siste 12 måneder). Les mer på
www.komplett.com

Tags: