Nytt nettsted for sjokolade, kaffe, snacks og andre matvarer

Til redaksjonen: Nytt nettsted for sjokolade, kaffe, snacks og andre matvarer (Oslo 23.09.02) Vi relanserer nå www.kraftfoodsnordic.com og oppfordrer alle med interesse for næringsmiddelbransjen å besøke det nye nettstedet. Vi tilbyr bl.a: - info om bedriften og våre varemerker - pressemeldinger/pressekontakter - mulighet for fritt å abonnére på nyheter - bibliotek med bakgrunnsinfo om sjokolade, kaffe og andre næringsmidler - bildearkiv - investorinformasjon Du som har abonnért på nyheter tidligere og ønsker å fortsette; vennligst registrér din mailadresse på nytt under "Abonnér på nyheter" på forsiden. Spørsmål i forbindelse med www.kraftfoodsnordic.com kan rettes til: Stig Solbrekken, tlf: 22044175 eller 93251119 ssolbrekken@krafteurope.com Pressekontakt i Kraft Foods Norge er informasjonssjef Irene Gulbransen, tlf: 22044065 eller 93251063 igulbransen@krafteurope.com Bakgrunn Kraft Foods Internasjonalt er Kraft Foods verdens nest største næringsmiddelbedrift. I Norden har konsernet ca. 3.000 ansatte, en omsetning på 7 milliarder kroner og er ledende innen kategoriene sjokolade, snacks, kaffe og enkelte andre matvarer. Kjente varemerker er bla. Freia, Marabou, Daim, Japp, Twist, Kraft, Philadelphia, Gevalia, O'boy, Maarud og Estrella. ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på foelgende hjemmeside: http://www.waymaker.net Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/24/20020924BIT00420/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/24/20020924BIT00420/wkr0002.pdf