Kværner ASA: Protokoll fra Kværner ASAs ordinære generalforsamling 2017

Protokoll fra Kværner ASAs ordinære generalforsamling 2017
20. april 2017 - Kværner gjennomførte ordinær generalforsamling torsdag 20. april 2017 i Oksenøyveien 10, 1366 Lysaker.

Alle forslag på agendaen ble vedtatt, jf. innkalling publisert som melding til Oslo Børs 29. mars 2017.

De ansatte i Kværner har gjenvalgt Rune Rafdal, Ståle K. Johansen og Bernt Harald Kilnes som sine representanter i styret i Kværner ASA.
Fullstendig protokoll fra generalforsamlingen er vedlagt denne meldingen og tilgjengelig på www.kvaerner.com.

Investor Relations:
Ingrid Aarsnes, VP Investor Relations & Communications, Kværner, Mob: +47 950 38 364, email: ir@kvaerner.com

Torbjørn Andersen, kommunikasjonssjef, Kværner, Mob: +47 928 85 542, email: torbjorn.andersen@kvaerner.com

I 2016 hadde Kværner gruppen en samlet omsetning på nær 8 milliarder kroner. Selskapet hadde en ordrebok per 31. desember 2016 på 6,5 milliarder kroner. Kværner er børsnotert på Oslo Børs med tickerkoden "KVAER". For mer informasjon se www.kvaerner.com