Rekruttering styrker KYOCERAs support til partnerne

KYOCERA Document Solutions Norge har ansatt Per Bahrawy som Area Sales manager. Det var bedriftens kvalitetsprodukter, en god forretningside og et interessant, antagelig markedsledende, servicekonsept som fikk Per til å søke stillingen hos KYOCERA.

Rekrutteringen av Per Bahrawy er et ledd i KYOCERAs ambisjon om å styrke bedriftens markedsposisjon på det norske markedet. KYOCERA kommer til å ha en sterk vekst i årene som kommer, både når det gjelder Norden som helhet og Norge spesielt.

– KYOCERA er en global bedrift, med et sterkt innslag av filosofiske tanker som tiltaler meg sterkt, sier Per Bahrawy.

Per Bahrawy har en IT-teknisk bakgrunn. Han har i løpet av de siste 12 årene arbeidet med markedsføring og salg hos flere ledende, norske IT-bedrifter. Per kommer sist fra en av de andre leverandørene i samme bransje.

­Hos KYOCERA jobber Per med kontinuerlig business mot forhandlere, som også innebærer oppfølging av salgssaker og anbud. Dessuten har Per til oppgave å sørge for at KYOCERAs forhandlere har det de trenger til enhver tid, for å kunne være på topp.

– Jeg vet at Pers arbeid hos KYOCERA vil bidra til at vi når våre målsetninger, sier Kjell F. Øverland, daglig leder for KYOCERA Document Solutions Norge. Et av målene våre er økte markedsandeler, noe som vi garantert skal klare sammen.

– Dette er en bedrift i vekst, der jeg kan være en positiv bidragsyter, avslutter Per. Personlig liker jeg godt å jobbe med denne typen produkter, og jeg blir motivert og entusiastisk når våre forhandlere gjør det godt.

For ytterligere opplysninger, kontakt:
Kjell F. Øverland

KYOCERA Document Solutions Norge
Olaf Helsets v 6

Tlf. (+47) 22 62 73 00
E-post: kjell.overland@dno.kyocera.com
www.kyoceradocumentsolutions.no

KYOCERA Document Solutions Norge er et datter selskap av KYOCERA Document Solutions Nordic AB som har sitt hovedkontor i Kista i Sverige. I sortimentet inngår skrivere, digitale kopimaskiner og multifunksjonsprodukter som består av avanserte og miljøtilpassede dokumentløsninger til kontorer i alle størrelser.

KYOCERA Document Solutions er en av verdens ledende leverandører innen dokumentløsninger for kontorbruk. KYOCERA Document Solutions er et heleid datterselskap til KYOCERA Corporation, som rangeres som nummer 604 på Forbes magasin sin liste «Global 2000» for 2011 over verdens største børsnoterte selskaper.

KYOCERA Corporation er en ledende produsent av høyteknologisk keramikk, elektroniske komponenter, solceller og elektronisk kontorutstyr. KYOCERA Corporation, med hovedkontor i Kyoto i Japan, har totalt 64 000 ansatte verden rundt og er representert i over 30 land.

Om KYOCERA sin teknikk
KYOCERA Document Solutions komponenter har ekstra lang levetid, noe som gir fordeler som økt driftssikkerhet, lavere driftskostnader, mindre miljøbelastende avfall og lengre serviceintervaller. De fleste produktene er dessuten Svanemerkede.