-          Spania møter Brasil i finalen

Spanjolene som aldri har vunnet et VM og Brasil som verdens mestvinnende lag vil møtes i VM finalen. I hvert fall om vi skal tro bookmakeren Ladbrokes. Oddsen for at akkurat disse to møtes er satt til 11,00. Du får 13,00 ganger pengene om du tror England tar plassen til Brasil.

VM blir for første gang spilt på afrikansk jord og fortsatt har ingen afrikanske lag blitt verdensmester i fotball og i følge Ladbrokes vil ikke dette skje nå heller. Elfenbenskysten sammen med Kamerun er lagene tippet til å klare seg best. Vinneroddsen er satt til henholdsvis 51,00 og 81,00.

”Spania har en dårlig VM statistikk med en 4. plass fra VM i 1950 som sin beste plassering.  Brasil, på den andre siden, har en av verdens beste statistikker med hele 5 VM titiler. VM i fotball er verdens største idrettsarrangement og vi gleder oss veldig. Åpningskampen vil bli en fest med et fanatisk hjemmepublikum. Vi har Mexico som knapp favoritt mot vertsnasjonen til 2,40 ganger pengene og over 100 ulike markeder på kampen, så de spillesugne skal få tilfredsstilt sine behov, ” sier Per Scavenius, Myndighetskontakt Ladbrokes Norge.

Aktuell odds:

Hvem møtes i finalen?

Spania / Brasil 11,00

England / Spania 13,00

Nederland / Spania 19,00

Argentina / Brasil 19,00

Sør-Afrika – Mexico 2,87  3,30  2,40

Uruguay- Frankrike 3,75 3,10  2,40

Turneringsvinner:

Spania 5,00

Brasil 5,50

Argentina 7,00

England 8,00

Nederland 10,00

Elfenbenskysten 51,00

Kamerun 81,00

Lenke direkte til oddsen, klikk her

For mer informasjon:

Kontaktperson: Per Scavenius, Myndighetskontakt Ladbrokes Norge, Telefon: +47 22 823647, +47 90989939,mail: per.scavenius@ladbrokesnorge.no

Ladbrokes ble grunnlagt i 1886 og er en verdensledende spilloperatør med 2925 spillbutikker og 16,394 ansatte. Ladbrokes har over 3 millioner registrerte kunder fra 200 land og selger spilltjenester på 18 språk.

Tags:

Om oss

Ladbrokes - verdens største spilloperatør. Ladbrokes ble etablert i 1886 og er i dag verdens største spilloperatør. Vi har 16,394 ansatte og over 3 millioner registrerte kunder fra 200 land og selger spilltjenester på 18 språk. Ladbrokes tilbyr blant annet produktene odds, kasino, poker, bingo og backgammon. Ladbrokes utfordrer det norske spillmonopolet da vi hevder at det strider i mot EU-retten at den norske sats skal drive monopol hvor det eneste målet er å tjene penger. Ladbrokes er under overvåkning av Gambling Commission, www.gamblingcommission.gov.uk. (tilsvarende det norske lotteritilsynet). Ladbrokes har levert spill i mer enn 120 år og er en av verdens eldste spilloperatør. Vi har en spill-lisens fra EU gjennom vårt sete i England. For finansielle data besøk http://www.ladbrokesplc.com