Gjør Portugal krav på Brasil igjen?

Report this content

I 1822 erklærte portugisiske Brasil sin selvstendighet. Portugal kommer til kampen med god selvtillit etter 7-0 seieren mot Nord-Korea, men i morgen er motstanden mye tøffere når fotballens storebror Brasil venter.

“Siden lagene prater samme språk kan dette bli en opphetet kamp mellom spillerne, dersom de kan høre hverandre gjennom lyden av vevezela fra tribunen. Det finnes dessuten tre Brasilianskfødte spillere i Portugals tropp. Brasil leder gruppen og spilles som favoritter til 2,10 ganger pengene,” sier Per Scavenius, Myndighetskontakt for Ladbrokes Norge.

Aktuell odds – Fotball-VM 2010

Portugal - Brasil 3,60 3,00 2,10

Hat-trick

Luis Fabiano  17,00

Robinho  21,00

Cristiano Ronaldo  26,00

Nilmar  26,00

Hugo Almeida  81,00

Liedson  101,00

Lenke direkte til oddsen, klikk her

For mer informasjon:

Kontaktperson: Per Scavenius, Myndighetskontakt Ladbrokes Norge, Telefon: +47 22 823647, +47 90989939,mail: per.scavenius@ladbrokesnorge.no

Ladbrokes ble grunnlagt i 1886 og er en verdensledende spilloperatør med 2925 spillbutikker og 16,394 ansatte. Ladbrokes har over 3 millioner registrerte kunder fra 200 land og selger spilltjenester på 18 språk.

Tags: