VM 2010 - Nå slippes favorittene løs.

Report this content

Endelig skal favoritten Spania begynne sitt VM-eventyr. De skal måle krefter mot antatt svakere Sveits og David Villa er tippet til kampens første målscorer til 3,75 i odds. Villa, som har produsert mengder med mål for både klubb- og landslaget, er tippet som VMs toppscorer til 7,00 ganger pengene.

Argentina og Maradonas Messi er Villas største utfordrer til en odds på 10,00.

”Messi er per dags dato verdens beste spiller og Argentina fikk en god start på mesterskapet med 1-0 seieren over Nigeria. Vi har allikevel troen på Villa som toppscorer. Han har et god offensivt landslag i ryggen og har scoret jevnt og trutt i hele år. Våre oddssettere har hele tiden tippet Spania som vinner av VM 2010. Det blir spennende å se hva som skjer med oddsen etter morgendagens kamp,” sier Per Scavenius, Myndighetskontakt for Ladbrokes Norge.

Aktuell odds:

Spania – Sveits 1,28 5,00 11,00

Første målscorer
David Villa 3,75
Fernando Torres 4,50

Toppscorer i turneringen
David Villa 7,00
Lionel Messi  10,00
Robin Van Persie  10,00
Luis Fabiano 11,00
Wayne Rooney  11,00

Turneringsvinner
Spania 4,50
Brasil 5,50
Argentina 6,50
England 8,00

Direkte lenke til odds, klikk her

For mer informasjon:

Kontaktperson: Per Scavenius, Myndighetskontakt Ladbrokes Norge, Telefon: +47 22 823647, +47 90989939,mail: per.scavenius@ladbrokesnorge.no

Ladbrokes ble grunnlagt i 1886 og er en verdensledende spilloperatør med 2925 spillbutikker og 16,394 ansatte. Ladbrokes har over 3 millioner registrerte kunder fra 200 land og selger spilltjenester på 18 språk.

Tags: