Saftrevolusjon fra Lerum

Report this content

(Pressemelding fra Lerum Fabrikker: 15.05.2006) Lerum-konsernet i Sogndal er nå klar med en helt ny revolusjonerende saftserie med hele 97 prosent råsaft innhold, uten tilsatt sukker - med ekte Lerum kvalitet!

Myndighetene og forbrukerne ønsker å redusere sukkerforbruket. Derfor velger mange sukkerfrie lightprodukter. De fleste av disse er leskedrikk uten råvarer fra frukt og bær. Lerum valgte derfor å utvikle et mer naturlig alternativ med hele 97 prosent råsaftinnhold. -Vi har utviklet en helt ny konseptserie, som vi mener er moderne og fremtidsrettet for mennesker med sunne holdninger, som liker å vite hva de drikker, opplyser produktsjef Bente Lerum Lund. Den nye saften er søtet med Splenda som er laget av sukker og smaker som sukker. Splenda er helt uten kalorier, og muliggjør hele 97 prosent råsaft innhold i flasken. Kjendis-ambassadør Med den største reklamesatsingen fra Lerum noensinne introduseres den nye saftserien med Idol-kjendis Tone Damli Aaberge i hovedrollen. Filmen er innspilt i samarbeid med kommunikasjonshuset MK Bergen Reklamebyrå. -Tone er en friskus, ekte vare fra Sogndal. At hun takket ja til å være vår ambassadør med hovedrollen i vår nye reklamefilm, er vi naturlig nok stolt over, sier produktsjef Bente Lerum Lund. -Jeg ble veldig glad da Lerum kontaktet meg. For meg er det spesielt kjekt å stille opp for Lerum, en av de viktigste arbeidsplassene i hjembygden min, sier Tone Damli Aaberge. 100-års jubileum Lerum fyller 100 år neste år. Fra første dag har bedriften hatt et ufravikelig krav til kvalitet. Alle produkter fra Lerum blir laget av de fineste frukt og bær. For ytterligere informasjon - kontakt: Produktsjef Bente Lerum Lund på tlf: 48 26 46 59 Vedlagt foto: Produktsjef Bente Lerum Lund, Tone Damli Aaberge, produktfoto Fotograf: Øystein Klakegg, MK Bergen Reklamebyrå AS