Libero hyller morgendagens stjerner med fotballtema og ny reklamefilm

Det nærmer seg fotball-EM i Frankrike og OL i Brasil. I forbindelse med årets to store idrettsbegivenheter benytter Nordens ledende bleieprodusent, Libero, anledningen til å hylle morgendagens stjerner med en begrenset bleiekolleksjon, fotballtema og en sjarmerende reklamefilm der barna spiller hovedrollen.

Reklamefilmen ”Stars of Tomorrow”, som er lagd av reklamebyrået Momentum, er en flørt med sporten og klassiske fotballreklamefilmer vi har sett opp gjennom årene. Men nå har vedens største fotballstjerner byttet plass med morgendagens stjerner.
– Vi synes filmen er utrolig sjarmerende, og vi håper den skal spre stor glede i en intensiv idrettssommer og samtidig selvfølgelig løfte fram vår kampanje, sier Camilla Svensson
, Marketing Manager i Libero.

Samtidig lanseres en nordisk kampanje med fotballtema på Liberos bleier UP&GO og Comfort.
– Det er første gang vi tilpasser bleiene og trykk for hvert enkelt nordisk land. Det er riktignok bare Sverige og Island som er kommet seg til fotball-EM, men vi håper at man vil glede seg over kampanjen også i Norge, Finland og Danmark, og følge våre nordiske idrettsutøvere i EM og OL, sier Camilla Svensson.

Kampanje henvender seg til medlemmer i Liberoklubben som gis mulighet til å samle bleiekoder og få en landslagsdrakt med sitt barns navn på ryggen, eller en landslagsbody. Bleiekolleksjonen med fotballtema er å finne i butikker der det selges Liberobleier.

I tillegg til dette pågår det en Instagramkonkurranse (https://www.instagram.com/liberonorge/) der morgendagens stjerner hver uke får sjansen til å havne i Liberos fotballtropp og vinne en landslagsdrakt.

For å se filmen ”Stars of Tomorrow”, besøk: www.libero.no/morgendagensstjerner

For mer informasjon og pressebilder, vennligst kontakt:

Camilla Svensson Marketing Manager Libero
Telefon +46 31 7461717
Mobil +46 70 6026717

Libero har lagd bleier i 50 år og er den markedsledende bleien i Norden. Siden 2010 er samtlige av Liberos bleier og babyhudpleieprodukter miljømerket med svanen. All produktutvikling og innovasjon skjer ved vårt forsknings- og utviklingslaboratorium i Göteborg. Libero inngår i SCAs produktsortiment av hygieneartikler.

SCA er et ledende globalt hygiene- og skogindustriforetak. Vi utvikler og produserer bærekraftige personlige hygieneprodukter, mykpapir og skogindustriprodukter. Salget skjer i cirka 100 land under mange sterke varemerker, som de globalt ledende TENA og Tork samt regionale varemerker som eksempelvis Libero, Libresse, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo, Vinda og Zewa. Som Europas største private skogeier legger vi stor vekt på bærekraftig skogforvaltning. SCA har rundt 44 000 medarbeidere. Omsetningen i 2015 var ca. 115 milliarder SEK (12,3 milliarder euro). SCA ble grunnlagt i 1929, har sitt hovedkontor i Stockholm, Sverige, og er notert på NASDAQ OMX Stockholm. Mer informasjon på www.sca.com.

Tags:

Sitater