Ansatte er modeller i revolusjon i Lindex

Tidligere på våren søkte Lindex blant sine egne ansatte etter modeller til vårens unike undertøyskampanje, Bra-volution.

Interessen var stor og 45 personer kom videre til casting i Stockholm der fem modeller ble valgt ut for unik fotografering i Spring Studios i London.

”I starten var jentene ganske nervøse, men så fort de sto foran kameraet, blomstret de og strålte. De ser alle fantastiske ut, bildene taler for seg selv! Alle jentene ser bedre ut enn vi kunne ha drømt om!», sier Mooks Hanifiah, Creative Director i Wednesday.

Bildene fra London vil synes i en omfattende kampanje i uke 19-20 i ulike kanaler som print, utendørsreklame, samt i butikker og online i alle land der Lindex er representert.

«Mange opplever det som vanskelig å finne en bh som passer perfekt. Med vår nye og revolusjonerende måte å presentere undertøy på vil det i fremtiden bli enklere, raskere og mer behagelig for kunden å kjøpe sin bh, både i butikk og på lindex.com», sier Inger Lundqvist, som er undertøyssjef i Lindex.

Det nye undertøyssortimentet vil finnes tilgjengelig i Lindex-butikker og på lindex.com fra 5. mai.

Lindex-modeller

Petra, butikkselger i Bratislava, Slovakia

Rikke, butikkselger i Oslo, Norge

Rebecca, Controller for Lindex Norge i Oslo