Kathrine Sørland tagger sine Lindex-favoritter!

Nå kan du bli med på en reise i Lindex` kolleksjoner der Fashion Advisor, Kathrine Sørland, tagger sine moteskatter og absolutte favorittplagg gjennom  sesongene.

På favorittlisten til Kathrine Sørland vil man fremover finne godbiter fra både dame – og undertøysavdelingen samt til barn.

”Jeg elsker mote og synes det er utrolig gøy at jeg får lov å velge mine favorittplagg hos Lindex.
 Akkurat nå går jeg våren i møte med blomstrende fargeeksplosjoner og romantiske blonder!”, sier Fashion Advisor for Lindex, Kathrine Sørland.

Kathrine Sørlands favoritter vil være å finne i butikk og online.

Høyoppløste bilder av favoritter kan lastes ned direkte på Lindex Shop Online.

For flere og høyoppløste bilder, besøk Lindex Newsroom
Nyhet! Abonner på nyheter fra Lindex og følg Lindex i sosiale medier

For mer informasjon, kontakt:

Hanne Wergeland
Press Contact, Lindex Norge
Tel: 47 41407612
E-mail: hanne.wergeland@lindex.com

Lindex’ forretningsidè er å tilby inspirerende og prisgunstig mote. Sortimentet består av ulike motekonsepter innen dame-, barne- og undertøy. Med over 460 butikker i 16 land er Lindex i dag en av Nord-Europas ledende motekjeder. Lindex er en del av det finske børsnoterte konsernet, Stockmann. Mer informasjon finnes på www.lindex.com

Lindex is one of Europe's leading fashion brands, with approximately 470 stores in 17 markets and sales online. Lindex offers inspiring and affordable fashion for the fashion interested and conscious woman. The assortment includes several different concepts within women's wear, kids' wear, lingerie and cosmetics. Lindex is growing, both in own channels and together with global fashion platforms. Lindex sustainability promise is to make a difference for future generations by empowering women, respecting the planet and ensuring human rights. Lindex is part of the Finnish-listed Stockmann Group. More information is available at www.lindex.com