Lindex 60-årsfeiring - fashion show film

I går, 11. september, feiret Lindex sin 60-årsbursdag med et smell, ved å holde en storslagen fest som blant annet bød på et fasjonabelt moteshow og live-opptredener av verdenskjente artister.

Feiringen fant sted i Gøteborg, hvor 1 600 gjester var samlet for å se moteshowet som presenterte Lindex’ høstkolleksjoner av damemote, barnemote, undertøy og LXM – Lindex Man.

Lindex’ designsamarbeid med Jean Paul Gaultier gjorde en storslagen finale. Den kjente modellen Karen Elson åpnet showet, Icona Pop spilte, og designeren selv dukket opp på catwalken.

Andre artister som opptrådte i løpet av showet, var Agnes, Sophie Ellis-Bextor, Jenny Wilson og Britta Person.

Se show-filmen her!

For flere bilder fra showet besøk Lindex Newsroom

For mer informasjon, kontakt:

Hanne Wergeland
Press Contact, Lindex Norge
Tel: 47 41407612
E-mail: hanne.wergeland@lindex.com

Lindex’ forretningsidè er å tilby inspirerende og prisgunstig mote. Sortimentet består av ulike motekonsepter innen dame-, barne- og undertøy. Med over 480 butikker i 16 land er Lindex i dag en av Nord-Europas ledende motekjeder. Lindex er en del av det finske børsnoterte konsernet, Stockmann. Mer informasjon finnes på www.lindex.com

Lindex er en av Europas ledende motekjeder, med rundt 460 butikker i 18 land og salg online. Lindex tilbyr inspirerende og prisgunstig mote til den moteinteresserte og bevisste kvinnen. Sortimentet inneholder flere ulike konsepter innen damemote, barnemote, undertøy og kosmetikk. Lindex vokser, både i egne kanaler og sammen med globale moteplattformer. Lindex bærekraftsløfte er å gjøre en forskjell for fremtidige generasjoner ved å styrke kvinner, respektere planeten og sikre menneskerettighetene. Lindex er et heleid datterselskap av STOCKMANN plc. Mer informasjon på http://www.lindex.com/no/