Lindex-ansatte er modeller i unik kampanje

Lindex lanserer i vår en unik kampanje, der modellene er motekjedens egne ansatte. Kampanjens budskap til alle kvinner er å finne sin perfekte bh, for hver anledning. Dette kommer til å bli enklere med Lindex’ nye sortiment og måte å presentere bher fremover i butikk og online.

I går fikk ansatte i Lindex muligheten til å oppleve en annerledes og spennende dag på jobben. Alle ansatte fikk forespørselen om å være modell i Lindex’ kampanje «Bra-volution», som oppfordrer alle kvinner til å finne sin perfekte bh. Interessen var stor og 45 personer ble plukket ut til castingen i Stockholm. Blant disse vil fem modeller bli valgt ut til fotograferingen i London om et par uker.

-Vi ønsker alltid å involvere våre ansatte i ulike deler av Lindex’ virksomhet. På den måten tar vi nytte av våre medarbeideres kreativitet og engasjement, og gir dem samtidig sjansen til å forsøke seg på noe som mange ikke kommer i kontakt med i sin daglige jobb, sier Sofia Brax, HR-sjef i Lindex-konsernet.

BH-kampanjen oppfordrer alle kvinner til å finne den perfekte bh for sine behov. Dette forenkles gjennom Lindex’ nye måte å presentere undertøy, som tar utgangspunkt i kundenes behov og hvilken type bh de vil ha, samt gjennom den brede kunnskapen som ansatte i Lindex har.

-Våre ansatte er eksperter på undertøy. Når det kommer til å finne passform på en bh, som tar utgangspunkt i ulike kvinners behov og kropper, så var det naturlig at våre ansatte er de som viser modellene på beste måte, sier Inger Lundqvist, Design- og innkjøpssjef for undertøy i Lindex.

-Det har vært en spennende dag med mye energi, som startet tidlig på morgenen. Det var gøy å treffe Lindex ansatte fra andre land, høre om deres erfaringer. Det var moro å bli stylet opp og fotografert av et utrolig dyktig team! Vi kjente oss godt tatt hånd om, alle var veldig hyggelige og profesjonelle. Det var også morsomt å få prøve forskjellige bh- modeller, finne en bh som passet perfekt og ikke minst få være en del av bra-volution! sier Rebecca Schönemann, controller ved Lindex hovedkontor i Oslo og Oda Kinnerød og Rikke Kalsveen begge ansatte på Lindex Karl Johan i Oslo

Kampanjen lanseres uke 19-20, og kommer til å vises i ulike kanaler, som print, utendørsreklame, i butikk og online. Det nye sortimentet vil være tilgjengelig i Lindex-butikker og online fra mai.

For flere og høyoppløste bilder, besøk Lindex Newsroom
Nyhet!
Abonner på nyheter fra Lindex og følg Lindex i sosiale medier

For mer informasjon, kontakt:

Nina Haugen
Manager, Marketing & Merchandiser Norge
Telefon:  22 47 84 17
E-mail: nina.haugen@lindex.com

Lindex’ forretningsidè er å tilby inspirerende og prisgunstig mote. Sortimentet består av ulike motekonsepter innen dame-, barne- og undertøy. Med over 470 butikker i 16 land er Lindex i dag en av Nord-Europas ledende motekjeder. Lindex er en del av det finske børsnoterte konsernet, Stockmann. Mer informasjon finnes på www.lindex.com