Lindex Holly & Whyte s/s 2013

Vårens Holly & Whyte kolleksjon fra Lindex har en klassisk preppy stil med innslag av nye elementer.

”Holly & Whyte DNA-et er i den blå klubb- blazeren, oxford-skjorten og den stripete genseren men vi flørter også litt med denne sesongens kolleksjon ved å legge til en vri i form av paljetter, prikker, 50-talls silhuetter i skjørt og lukuriøse sten-applikasjoner blandet med striper”, sier Camilla Schmidt, designer av Holly & Whyte.

Fargepaletten går i klassisk marine, off white, rødt og gress-grønt med aksenter som sterk neon korall. Stylingen får gjerne være litt uventet. Prikker med prikker eller en bukse i pyjamas-stil med en paljett-topp og en blazer.

Camilla Schmidt har vært inspirert av Gwyneth Paltrow og Carolyn Bessette-Kennedy når hun har designet kolleksjonen, to ikoner som alltid inspirerer mote!

For flere bilder av Holly & Whyte produkter og styles, besøk Lindex Newsroom.

Kolleksjonen er tilgjengelig i Lindex butikk og online slutten av februar/begynnelsen av mars.

For flere og høyoppløste bilder, besøk Lindex Newsroom
Nyhet! Abonner på nyheter fra Lindex og følg Lindex i sosiale medier

For mer informasjon, kontakt:

Hanne Wergeland
Press Contact, Lindex Norge
Tel: 47 41407612
E-mail: hanne.wergeland@lindex.com

Lindex’ forretningsidè er å tilby inspirerende og prisgunstig mote. Sortimentet består av ulike motekonsepter innen dame-, barne- og undertøy. Med over 460 butikker i 16 land er Lindex i dag en av Nord-Europas ledende motekjeder. Lindex er en del av det finske børsnoterte konsernet, Stockmann. Mer informasjon finnes på www.lindex.com

Lindex is one of Europe's leading fashion brands, with approximately 470 stores in 17 markets and sales online. Lindex offers inspiring and affordable fashion for the fashion interested and conscious woman. The assortment includes several different concepts within women's wear, kids' wear, lingerie and cosmetics. Lindex is growing, both in own channels and together with global fashion platforms. Lindex sustainability promise is to make a difference for future generations by empowering women, respecting the planet and ensuring human rights. Lindex is part of the Finnish-listed Stockmann Group. More information is available at www.lindex.com