Lindex Missoni kampanjebilder!

Den 25. september lanseres den etterlengtede Lindex Missoni kolleksjonen som vil selges i Lindex-butikker i Norden, Mellom-Europa og Midtøsten, samt på lindex.com. Nå slippes kampanjebildene!

- Gjennom samarbeidet med Missoni gir vi våre kunder tilgang på et av verdens mest kjente og anerkjente varemerker innen mote, samtidig som vi fortsetter vårt arbeid for å støtte brystkreftforskningen, sier Lea Rytz Goldman, Design og Innkjøpsdirektør i Lindex.

10 prosent av Lindex Missoni-kolleksjonens totale salgsinntekter går direkte til Kreftforeningens Rosa sløyfe-aksjonen og kampen mot brystkreft.

Se samtlige kampanjebilder i Lindex Newsroom.

Kampanjebildene er fotografert av Giampaolo Sgura.

Vil du vite mer om Lindex Missoni, se backstagefilmen om designsamarbeidet her!

For flere og høyoppløste bilder, besøk Lindex Newsroom
Nyhet! Abonner på nyheter fra Lindex og følg Lindex i sosiale medier

For mer informasjon, kontakt:

Hanne Wergeland
Press Contact, Lindex Norge
Tel: 47 41407612
E-mail: hanne.wergeland@lindex.com

Lindex’ forretningsidè er å tilby inspirerende og prisgunstig mote. Sortimentet består av ulike motekonsepter innen dame-, barne- og undertøy. Med over 450 butikker i Norge, Sverige, Finland, Island, Baltikum, Tsjekkia, Slovakia, Polen, Russland og Midtøsten er Lindex i dag en av Nord-Europas ledende motekjeder. Lindex er en del av det finske børsnoterte konsernet, Stockmann. Mer informasjon finnes på www.lindex.com