Lindex Summer Heat!

Denne sesongens feriekolleksjon er dedikert en het og solkysset sensasjon.

Lette materialer i farger som strekker seg fra varmende gull, til frisk turkis og frisk hvitt, gjør Lindex til din perfekte sommergarderobedestinasjon!

For flere og høyoppløste bilder, besøk Lindex Newsroom
Nyhet! Abonner på nyheter fra Lindex og følg Lindex i sosiale medier

For mer informasjon, kontakt:

Hanne Wergeland
Press Contact, Lindex Norge
Tel: 47 41407612
E-mail: hanne.wergeland@lindex.com

Lindex’ forretningsidè er å tilby inspirerende og prisgunstig mote. Sortimentet består av ulike motekonsepter innen dame-, barne- og undertøy. Med over 450 butikker i Norge, Sverige, Finland, Island, Baltikum, Tsjekkia, Slovakia, Polen, Russland og Midtøsten er Lindex i dag en av Nord-Europas ledende motekjeder. Lindex er en del av det finske børsnoterte konsernet, Stockmann. Mer informasjon finnes på www.lindex.com

Lindex er en av Europas ledende motekjeder, med rundt 460 butikker i 18 land og salg online. Lindex tilbyr inspirerende og prisgunstig mote til den moteinteresserte og bevisste kvinnen. Sortimentet inneholder flere ulike konsepter innen damemote, barnemote, undertøy og kosmetikk. Lindex vokser, både i egne kanaler, franchise og sammen med globale moteplattformer. Lindex bærekraftsløfte er å gjøre en forskjell for fremtidige generasjoner ved å styrke kvinner, respektere planeten og sikre menneskerettighetene. Lindex er et heleid datterselskap av STOCKMANN plc. Mer informasjon på http://www.lindex.com/no/