Littlephant er tilbake hos Lindex

Den andre Littlephant-kolleksjonen, en fortsettelse av samarbeidet mellom Lindex og den svenske illustratørene og designeren Camilla Lundsten, blir lansert i babyavdelingen hos Lindex denne våren.

Den glade lille elefanten og vennene hans dukket opp på babyklær i den første Littlephant-kolleksjonen i desember, og ble godt mottatt av Lindex sine kunder. Også denne gangen lages kolleksjonen i økologisk bomull.

"Da vi begynte å jobbe med den andre Littlephant-kolleksjonen, bestemte vi at vi skulle bruke masse farger, noe som selvfølgelig passer godt om våren. Myk, økologisk bomull og funksjon er også viktige elementer i kolleksjonen", forteller Stina Falck, designer i Lindex.

Etter livlig idémyldring bestemte designteamet seg for å jobbe med mønstrede underdeler og motivtrykk av Littlephant-figurene på overdeler. Passformen er behagelig, og stripete eller prikkete bukser matches med bodyer som er printet med Littlephant og vennene hans. Denne gangen blir vi kjent med enda flere av Littlephants venner!

"I denne kolleksjonen har vi virkelig gitt plass til de barnligste Littlephant-utrykkene og enda flere figurer. Både design og utvalget av plagg oppmuntrer til lek, og de lekne hundene, kattene og giraff-familien er bare noen av karakterene som vi blir kjent med i denne kolleksjonen", sier Camilla Lundsten.

Det vil være enkelt å velge og kombinere dine favoritter fra kolleksjonen. Kolleksjonen kommer i str. 56-86 cm og inkluderer bodyer, bukser, en kjole med leggings, pyjamas, en one-piece og matchende tilbehør. Kolleksjonen lanseres i Lindex-butikker og online i april.

For flere og høyoppløste bilder, besøk Lindex Newsroom
Nyhet! Abonner på nyheter fra Lindex og følg Lindex i sosiale medier

For mer informasjon, kontakt:

Hanne Wergeland
Press Contact, Lindex Norge
Tel: 47 41407612
E-mail: hanne.wergeland@lindex.com

Lindex’ forretningsidè er å tilby inspirerende og prisgunstig mote. Sortimentet består av ulike motekonsepter innen dame-, barne- og undertøy. Med over 460 butikker i 16 land er Lindex i dag en av Nord-Europas ledende motekjeder. Lindex er en del av det finske børsnoterte konsernet, Stockmann. Mer informasjon finnes på www.lindex.com