Party time!

Partysesongen er snart her og det er tid for å dresse opp!

Lindex partykolleksjon for denne sesongen har spennende influenser av både barokk og art deco, med rocka innslag. Viktiga ingredienser er rikelig med dekorasjoner, brokade og jacquard. Fargepaletten er først og fremst svart og off-white, med innslag av gull, rødt og leopardprint.

Kolleksjonen ankommer butikk og online i løpet av oktober.

For flere og høyoppløste bilder, besøk Lindex Newsroom
Nyhet! Abonner på nyheter fra Lindex og følg Lindex i sosiale medier

For mer informasjon, kontakt:

Hanne Wergeland
Press Contact, Lindex Norge
Tel: 47 41407612
E-mail: hanne.wergeland@lindex.com

Lindex’ forretningsidè er å tilby inspirerende og prisgunstig mote. Sortimentet består av ulike motekonsepter innen dame-, barne- og undertøy. Med over 450 butikker i Norge, Sverige, Finland, Island, Baltikum, Tsjekkia, Slovakia, Polen, Russland og Midtøsten er Lindex i dag en av Nord-Europas ledende motekjeder. Lindex er en del av det finske børsnoterte konsernet, Stockmann. Mer informasjon finnes på www.lindex.com

Lindex is one of Europe's leading fashion brands, with approximately 470 stores in 17 markets and sales online. Lindex offers inspiring and affordable fashion for the fashion interested and conscious woman. The assortment includes several different concepts within women's wear, kids' wear, lingerie and cosmetics. Lindex is growing, both in own channels and together with global fashion platforms. Lindex sustainability promise is to make a difference for future generations by empowering women, respecting the planet and ensuring human rights. Lindex is part of the Finnish-listed Stockmann Group. More information is available at www.lindex.com