Takk for deres hjelp -  12,5 millioner kroner til kampen mot brystkreft!

Lindex sin innsamling til kampen mot brystkreft slo i år alle rekorder, hele 12,5 millioner kroner kroner ble samlet inn sammen med kunder og medarbeidere i flere land.

- Vi ønsker å rette en stor og varm takk til alle som har vært med og bidratt til kampen mot brystkreft. Vårt samarbeide med Missoni og den suksessfulle kolleksjonen som så mange av våre kunder satte pris på bidro til det fantastiske resultatet, sier Lea Rytz Goldman, design- og innkjøpssjef på Lindex.

De innsamlede pengene går til det pågående og veldig viktige arbeidet med å beseire brystkreft. Pengene er i år hovedsaklig blitt samlet inn gjennom Missoni Lindex kolleksjonen, der 10% av omsetningen doneres til brystkreftforskningen. Salget av det rosa armbåndet og rosa sløyfer, pins, reflekser og handlenett har også vært en veldig viktig bidragsyter.

For flere og høyoppløste bilder, besøk Lindex Newsroom
Nyhet!
Abonner på nyheter fra Lindex og følg Lindex i sosiale medier

For mer informasjon, kontakt:

Hanne Leino
Country Manager Lindex Norge
E-mail: hanne.leino@lindex.com

Lindex’ forretningsidè er å tilby inspirerende og prisgunstig mote. Sortimentet består av ulike motekonsepter innen dame-, barne- og undertøy. Med over 450 butikker i Norge, Sverige, Finland, Island, Baltikum, Tsjekkia, Slovakia, Polen, Russland og Midtøsten er Lindex i dag en av Nord-Europas ledende motekjeder. Lindex er en del av det finske børsnoterte konsernet, Stockmann. Mer informasjon finnes på www.lindex.com