Satser videre på STUDIO

Torsdag 27. oktober begjærte mediehuset Magnum Media AS, som utga blant annet interiørmagasinet Studio oppbud. I dag har nye eiere overtatt rettighetene til utgivelsen. Eiergrupperingen, som består av blant annet Odd Johan Nelvik, vil drive bladet videre.

Jeg er glad for at Odd Johan velger å være med på å satse videre på Studio. Magasinet har opplevd svært positiv respons og høy interesse i markedet, og jeg kan love at det blir en spennende fortsettelse. Selv om vi er svært fornøyd med første utgave, opplever vi at vi har enda mer å gå på, forteller redaktør Katrine Leira.

Positiv respons

Studio er det første nordiske interiørmagasinet som skriver om «small space living». I motsetning til interiørmagasiner som skriver om eneboliger og store hager, har magasinet en, for de fleste, mer oppnåelig tilnærminger til boligdrømmen.

Etter at nyheten om Studio ble lansert i juni har vi stort sett utelukkende mottatt positive tilbakemeldinger. Vi har opplevd stor interesse fra annonsemarkedet. Blant annet har Norges største mediebyrå Carat ved flere anledninger uttrykt stor tro på konseptet. Salgstallene er også lovende, vi har allerede supplert Interpress med magasiner etter at flere butikker i Oslo gikk tom for magasiner, forteller Leira.

Neste utgave av Studio finnes i bladhyllene fra 27.november.

For mer informasjon vennligst kontakt:

KATRINE H. LEIRA

REDAKTØR // STUDIO