Inviter sommeren hjem til deg med sommerdekorerte Lambi- og Tento-produkter

Lambi- og Tento-papir fra Metsä Tissue finnes nå i butikken i Norden, Baltikum og Øst- og Mellom-Europa. Sesongbaserte produkter har vært en forbrukerfavoritt i mange år. De gir badet og kjøkkenet et snev av sommer i tillegg til den kvaliteten og mykheten vi er vant med.

Lambis og Tentos sommerprodukter er dekorert med lekne sommerfugler og sommerblomster. Lambi- og Tento-papir produseres bærekraftig i hele verdikjeden: fra råvaren som kommer fra bærekraftig forvaltede skoger i Norden hvor det biologiske mangfoldet er bevart, til sluttproduktet med høy kvalitet for daglig hygienebruk. Dette papiret er utviklet for å kunne brukes overalt der renhet, komfort og bærekraft er prioritert. I tillegg til å oppfylle de daglige hygienebehovene på en bærekraftig måte er Lambi- og Tento-produktene skapt for å gi litt ekstra og glede til hverdagen vår.

Produktene fås i utvalgte butikker i sommersesongen.

Les mer om Lambis produkter: www.lambi.com

Les mer om Tentos produkter: www.tento.eu

Ytterligere informasjon:

Katariina Saarela Katariina.Saarela@metsagroup.com, Brand Manager Finland og Baltikum

Mina K. Ludvigsen, Mina.Ludvigsen@metsagroup.com, Brand Manager Norge og Danmark

Niklas Sörensson Niklas.Sorensson@metsagroup.com, Brand Manager Sverige

Andrea Kvakova, Andrea.Kvakova@metsagroup.com, Brand Manager CEE

Metsä Tissue

www.metsatissue.com

Metsä Tissue skaper en renere hverdag. Vi er en av de ledende leverandørene av tørkepapir til husholdninger og bedrifter i Europa og en av de ledende leverandørene av bakepapir globalt.

Våre merkenavn er Lambi, Serla, Mola, Tento, Katrin og SAGA. Med produksjonsenheter i fem land har vi ca. 2500 ansatte. I 2021 hadde vi en samlet omsetning på 0,9 milliard euro. Metsä Tissue er en del av Metsä Group, ledende innen bærekraftig bioøkonomi.

Følg Metsä Tissue: Twitter LinkedIn