METTLER TOLEDO lanserer M800 prosesstransmitter med Ethernet/IP

M800 Ethernet/IP-transmitter har multiparametre med teknologi  (ISM®) Intelligent Sensor Management, og den dekker pH/ORP,ledningsevne, amperometrisk/optisk oksygen (inkludert gass) og oppløst CO2. Den leveres med 1-kanals og 2-kanals konfigurasjon og gir alle fordelene med Intelligent Sensor Management (ISM®) prediktiv diagnostikk via Ethernet/IP til et sentralisert styringssystem for databehandling.

Den nye M800 Ethernet/IP-transmitteren er en løsning med høyhastighets bussprotokollkrav, og den er beregnet for områder som ikke er klassifisert som farlige, som legemiddel- og næringsmiddelproduksjon. Det er også en god løsning for systemintegratorer som arbeider med prosjekter i disse områdene og som trenger å integrere analyser i et Ethernet/IP-basert system.

"Evnen til å integrere prosessanalysediagnostikk i styringssystemet ditt via Ethernet/IP, gir nye muligheter for produsentene til å sikre nøyaktige målinger og styre utstyrsvedlikeholdet", sier Helen He, produktsjef hos METTLER TOLEDO Process Analytics. "Dette gjør at operatørene kan forutsi vedlikehold og dermed gjøre prosessene mer pålitelige, via heldigital kommunikasjon i én sløyfe samt overvåkning i sanntid av sensorslitasje via Ethernet/IP. M800-transmitteren muliggjør mer effektiv og pålitelig anleggsstyring ved å gi avansert diagnostikk og raskere overføringshastighet via Ethernet/IP."

Du finner mer informasjon om M800-transmitteren her: www.mt.com/M800

For ytterligere informasjon: Se http://www.mt.com/pro

For spørsmål , vennligst ta kontakt:

Per Alesand
'+46 73 318 61 03

per.alesand@mt.com

METTLER TOLEDOs avdeling for prosessanalyse utvikler og produserer instrumentering og sensorer til bruk i prosessmåling og -kontroll, og tilbyr måling av pH, oppløst oksygen og oksygen i gassform, oppløst ozon, turbiditet, potensiell oksygenreduksjon, resistivitet/konduktivitet, totalt organisk karbon og flyt. METTLER TOLEDO Prosessanalyse består av to bedriftsenheter, Ingold og Thornton, hvis produkter ofte brukes i industrier som: • Farmasi og bioteknologi • Kjemiske prosesser og raffineringsindustri • Brygging, mat- og drikkevareproduksjon • Kraft- og dampproduksjon • Produksjon av mikroelektronikk

Hvis du vil ha mer informasjon, kan du gå till www.mt.com/pro