Ny solid og pålitelig industriell gaffeltruckvekt

METTLER TOLEDO har gleden av å tilby en ny gaffeltruckvekt – VFS120. I industrielle miljøer hvor pålitelighet, sikkerhet og nøyaktige data er viktig, kan disse kraftige gaffeltruckvektene spare kundene tid og penger mens transaksjonsdata håndteres effektivt og uten feil.

Gaffeltruckvektene fra METTLER TOLEDO er utviklet for bruk i tøffe industrielle miljøer, og setter standarden for pålitelighet, sikkerhet og nøyaktighet under tunge bruksforhold. Investering i en VFS120-modell gir produktivitetsgevinster som kan gi avkastning på investeringen innen mindre enn seks måneder.

Når du veier direkte på en gaffeltruck, kan du hoppe over det ekstra veiestadiet senere. Gaffeltruckvekten VFS120 er en kostnadseffektiv løsning for å øke hastigheten til pallveieprosessen for fraktlogistikk, forsendelser og lagerhåndtering.

Med gaffeltruckvekten VFS120 får du:

• Nøyaktighet over tid – et patentert trepunktsoppheng som garanterer presisjon over tid, uavhengig av vibrasjoner, risting eller sammenstøt.
• Robust og pålitelig – den robuste vekten øker produktiviteten samtidig som den reduserer vedlikehold og dødtid, noe som gir lave driftskostnader.
• Sikker drift – gaffeltruckvekten er utviklet med tanke på sikkerhet og gjør det mulig for føreren å se lasten, posisjonere gaflene til løfting og unngå ulykker.
• Enkel installering – det tar bare 15 minutter å installere VFS120-vekten før den er klar for bruk.
• Sømløs integrering – VSF120-vektens programvare for dataadministrasjon gjør det enklere å integrere vekten i eksisterende bedriftssystemer.

Gaffeltruckvekten beholder nøyaktigheten i selv tøffe industrielle miljøer hvor en rekke faktorer vanligvis har innvirkning på veieytelsen. For eksempel opprettholder vinkelkompensasjonen presisjonen uavhengig av høyden på gaflene, og selv om gaflene er i forskjellige høyder som følge av slitasje. Hjørnejusteringsfunksjonen gjør det mulig å veie paller med presisjon, uavhengig av plassering eller vinkel. Profesjonell filtreringsbehandling gjør at vekten kan oppnå den samme nøyaktigheten på gaffeltrucker enten de bruker diesel eller elektrisk drift.

Hvis du vil ha mer informasjon, kan du gå til: www.mt.com/VFS120

For spørsmål , vennligst ta kontakt:

METTLER-TOLEDO er en ledende global produsent av presisjonsinstrumenter. Selskapet er verdens største produsent og markedsfører av vektinstrumenter for bruk innen laboratorie-, industri og næringsmiddel. Innen industrivekter, terminaler og veieceller er Mettler-Toledo en verdensledende leverandør. Vi er berømt for våre høykvalitets veieløsninger med høy presisjon. POWERCELL®-veiecellene er verdens mest nøyaktige og pålitelige kjøretøy veieceller. Vi tilbyr digitale veieceller og analoge veieceller med OIML- og NTEP godkjenning til bruk i farlige områder.