Alderen synes på hendene - velværetips!

Alderen synes på hendene - velværetips! Midelfart informerer: Alderen synes på hendene Vi ønsker alle å se unge ut så lenge som mulig. Derfor kan det være ekstra lurt å ta godt vare på hendene. Huden på hendene er nemlig like tynn som huden på halsen og under øynene, og eldes raskere enn huden ellers på kroppen. Hendene og ansiktet er de deler av kroppen vår som som regel ikke er tildekket. De er derfor også de delene hvor hudens aldring synes best. Ansiktet er mange av oss gode på å pleie, mens vi derimot oftere neglisjerer hendene våre. Det mange trolig ikke tenker på, er at uten daglig håndpleie kan du som 30-åring ha like rynkete hender som om du var tyve år eldre... Mentholatum morgen og kveld Det kan lønne seg å bruke en god, fuktgivende håndkrem hver dag, helst både morgen og kveld. Mentholatum Intensiv Håndkrem er som navnet tilsier, en intensiv fuktgiver til tørre hender - for hele familien. Kremen inneholder kamfer, som pleier og mykgjør huden uten å virke fet. Samtidig motvirker den ru og tørr hud, og kan dermed bidra til å ta godt vare på hendene dine. Mentholatum Intensiv Håndkrem, og øvrige Mentholatum-produkter, selges på apotek over hele landet. Håndkremen er ikke tilsatt konserveringsmidler eller parfyme. Veil. utsalgspris er kr. 44,90 for 100 ml håndkrem. For ytterligere opplysninger, vennligst kontakt: Midelfart & Co. A/S, v/ produktgruppesjef Celine Stokke. Tlf: 32 85 71 00, e-post: celine.stokke@midelfart.no Pressemeldingen samt bilde er å finne på http://www.newsonline.no/midelfart og http://www.waymaker.no Visste du dette om håndpleie? Hvis du jobber mye med papir, tørker hendene fortere ut. Da er det ekstra viktig at du er flink til å bruke håndkrem. Eller visste du at salmiakk gjør hendene mye tørrere enn grønnsåpe? ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/08/03/20040802BIT20520/bild.html Bilde