Effektiv og lettvint rensekur på 1-2-3

Midelfart informerer: Effektiv og lettvint rensekur på 1-2-3 Kroppen vår har noen fantastiske mekanismer for å skille ut stoffer den ikke trenger. Men selv verdens fineste maskineri trenger noen ganger ekstra hjelp - særlig etter en "tung" juletid. Rensekuren fra A. Vogel kan hjelpe kroppen til å få det bedre på en effektiv og lettvint måte. Dersom ikke kroppen klarer å kvitte seg med avfallsstoffer, kan konsekvensene bli alvorlige. Den nye rensepakken fra A. Vogel består av tre kosttilskudd som er gode både for lever, urinveier og tarmsystem - kroppens viktigste rensende funksjoner. Tilskudd 1: Cynara Cynara er godt for leveren og bedrer fettfordøyelsen. Cynara inneholder uttrekk av friske, økologisk dyrkede artisjokker. Artisjokk er et velkjent og velprøvd middel ved fordøyelsesproblemer knyttet til lever- og gallefunksjonen. Tilskudd 2: Solidamin Solidamin er godt for nyrene og urinveiene. Den spesielle sammensetningen av legeurter bidrar til å tømme væskeansamlinger i kroppen. Mange kan derfor føle seg lettere etter en tids bruk. Tilskudd 3: Arabiamin Arabiamin er godt for tarm- og fordøyelsessystemet. Hektiske perioder, sykdom eller dårlig kosthold kan påvirke fordøyelsessystemet negativt. Ved jevnlig tilførsel av Arabiamin opprettholdes tarmkanalens oppgaver og dermed også din generelle velvære. Dosering For maksimal effekt bør kuren tas tre ganger daglig, til måltider, i 30 dager. Før maten: 20 - 30 dråper Arabiamin i et glass vann. Etter maten: 20 - 30 dråper Solidamin og 20 - 30 dråper Cynara i separate vannglass. Rensepakken fås kjøpt i helsekostforretninger over hele landet, i flasker à 50 ml. Veiledende utsalgspris er 296 kr. Cynara, Solidamin og Arabiamin er A. Vogel-produkter, basert på naturlige og økologiske prinsipper. Kontakt oss gjerne dersom du ønsker produktprøver tilsendt, gjelder kun redaksjoner. For ytterligere opplysninger, vennligst kontakt: Midelfart & Co. A/S, v/ fagsjef Siv Kjersti Rodal, Dr. Scient. Tlf: 32 85 71 00, e-post: siv.kjersti.rodal@midelfart.no http://www.newsonline.nu/imgway/index.asp?pmid=32544 Den sveitsiske naturlegen Alfred Vogel (1902 - 1996) er kjent verden over som en ledende representant for fytoterapien. Hans navn er i dag som et kvalitetsstempel å regne, og hans fabrikk, Bioforce AG i Sveits, er en av verdens fremste virksomheter innen naturlegemidler. Se www.bioforce.ch for mer informasjon. ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/05/20031205BIT00210/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/05/20031205BIT00210/wkr0002.pdf http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/05/20031205BIT00210/bild.html Pictures