Ikke la "feriemage" ødelegge drømmeturen

Ikke la "feriemage" ødelegge drømmeturen Vi reiser som aldri før og reisene går til stadig sydligere strøk. Et naturlig reisefølge i så måte, bør være nyheten Fibolax. For hva er vel kjedeligere enn å få ferien ødelagt av oppblåsthet, kvalme og nedsatt appetitt? Forstoppelse og treg mage er problemer som kan ha flere årsaker. Et fiberfattig kosthold, medisinbruk og lite mosjon er alle faktorer som kan føre til vansker med tarmtømming. I tillegg representerer reiser og miljøforandring ytterligere en årsak til hard og treg mage. Derfor går magen i stå Ferie og reiser er ikke alltid bare avslappende for kroppen vår. Vi vil gjerne oppleve og se så mye som mulig, eller helt motsatt; vi sovner i solsenga og glemmer både tid og sted. For kroppen kan ferie derfor være ensbetydende med uregelmessige måltider, for lite væskeinntak, stress og selvsagt miljøendringer og fremmed mat. Alt dette er faktorer som kan føre til at fordøyelsen "stopper opp" og man opplever plager som luftsmerter, kvalme, oppblåst mage og nedsatt appetitt. Væskeabsorberende plantefibre Nyheten Fibolax fra Nature´s Sunshine er et naturlig, trygt og virksomt hjelpemiddel ved hard og treg mage. Fibolax er fremstilt av Ispaghula frøskall (Psyllium Hulls), som inneholder en høy konsentrasjon av væskeabsorberende plantefibre. Det gjør at ispaghula frøskall absorberer væske og danner en myk, viskøs og volumholdig "gelé" i tarmen. Når tykktarminnholdets volum øker, oppstår en stimulering av tykktarmens naturlige tømmerefleks. Trygt og naturlig hjelpemiddel Fibolax er ikke vanedannende og virker kun i tarmen. Virkning inntrer normalt 6-8 timer etter inntak. For at Fibolax skal gi best mulig resultat og øke sitt volum i tarmen, må kapslene inntas sammen med minst ett glass vann. Fås i helsekostbutikker. Veil. utsalgspris; kr 159 for 100 kapsler. Fibolax er ikke tilsatt gluten, sukker, gjær, laktose, kunstig farge eller konserveringsmidler. Kontakt oss gjerne dersom du ønsker produktprøve tilsendt - gjelder kun redaksjoner. For ytterligere informasjon, vennligst kontakt: Midelfart & Co. A/S, v/ produktgruppesjef Linda Brathagen Tlf: 32 85 71 00, e-post: linda.brathagen@midelfart.no Pressemeldingen samt bilde er å finne på http://www.newsonline.no/midelfart og http://www.waymaker.no ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/30/20040430BIT20110/bild.html Bilde