Mineraler fra Stillehavet kan bekjempe tretthet

Midelfart informerer: Mineraler fra Stillehavet kan bekjempe tretthet Når vi hører "Stillehavet" tenker nok de fleste av oss umiddelbart på kritthvite strender, asurblått hav og late dager på solsenger. Men verdens reneste hav har langt mer å by på. For vintertrøtte nordmenn kan mineralrike alger være det som skal til for å få ny energi. Kelpasan er et kosttilskudd fremstilt av ren, frisk stillehavstang. Alt det gode kommer fra havet Fra Stillehavet hentes alger i hopetall for å bearbeides til energigivende kosttilskudd. Et slikt kosttilskudd er Kelpasan, som er fremstilt av verdens største havplante ved navn Kelp. Dette er en plante som kan strekke seg til å bli hele 800 meter lang, og hvor hver meter inneholder helsebringende stoffer. Ny energi til vintertrøtte kropper Kelp er rik på havets egne, naturlige næringsstoffer, inkludert små mengder jod. Kosttilskuddet Kelpasan inneholder denne "havets delikatesse" i tablettform, og hjelper blant annet på vanlig mineralmangel, som kan føre til tretthet. Innholdet av naturlig jod er godt for stoffskiftet. Kelpasan er derfor et velegnet tilskudd når man trenger mer energi i tunge vintermåneder. En Kelpasan eller to om dagen... Et daglig tilskudd av Kelpasan dekker behovet for naturlige mineraler og hindrer underskudd av livsnødvendige sporstoffer. Kelpasan kan gjerne kombineres med et multivitamintilskudd, for maksimal effekt. Kelpasan kommer i tablettform og normalt holder det med 2 tabletter daglig. For maksimalt utbytte av den energigivende effekten, og for å unngå at man ikke får sove på kvelden, bør Kelpasan inntas på morgenen. Du kan også bruke Kelpasan ved vektkontroll, følg egen dosering. Kelpasan fås kjøpt i helsekostforretninger over hele landet, i bokser à 280 og 560 tabletter. Veil. utsalgspris: 152,50/255,00 Kelpasan er et A. Vogel-produkt, basert på naturlige og økologiske prinsipper. Kontakt oss gjerne dersom du ønsker produktprøve tilsendt, gjelder kun redaksjoner. Pictures available at: http://www.newsonline.nu/imgway/index.asp?pmid=34190 For ytterligere opplysninger, vennligst kontakt: Midelfart & Co. A/S, v/ fagsjef Siv Kjersti Rodal, Dr. Scient. Tlf: 32 85 71 00, e-post: siv.kjersti.rodal@midelfart.no Den sveitsiske naturlegen Alfred Vogel (1902 - 1996) er kjent verden over som en ledende representant for fytoterapien. Hans navn er i dag som et kvalitetsstempel å regne, og hans fabrikk, Bioforce AG i Sveits, er en av verdens fremste virksomheter innen naturlegemidler. Se www.bioforce.ch for mer informasjon. ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/02/20040130BIT00290/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/02/20040130BIT00290/wkr0002.pdf http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/02/20040130BIT00290/bild.html Bilde