Aloe vera smører også fordøyelsen

Report this content

Midelfart informerer: Aloe vera smører også fordøyelsen Du smører hender og ansikt med aloe vera, og finner det i deodoranter, såper og sjampo. Men visste du at aloe-plantens safter også kan smøre det indre maskineriet? Å smøre aloe vera på huden for å lindre diverse hudplager er du vant til. Men med juice-nyheten Aloe Pluss fra Midelfart kan du nå utnytte aloe-plantens gode egenskaper også innvortes. Dersom fordøyelsen føles som en ørken, kan ren, kaldpresset juice fra økologisk dyrkede Aloe Barbarensis være oasen kroppen trenger. Sunn kombinasjon Mer enn 4000 års erfaring og åpenbar effekt har gjort Aloe vera til en av de mest brukte naturlige medisinplantene. Det er plantens unike kombinasjon av helsebringende vitaminer, mineraler, aminosyrer, enzymer, polysakkarider, saponiner, salisylsyre og lignin som står for den positive effekten. Helt konkret er det registrert at juicen bidrar til å: effektivt bryte ned avfallsstoffer og rense tarmen bedre fordøyelsen og næringsopptaket hjelpe kroppen med å optimere produksjonen av energi Optimalt opptak California Aloe, foretaket som produserer innholdet i Aloe Pluss, har fått utmerkelser for å fremstille verdens beste aloe vera. Juicens unike fremstillingsmetode sikrer optimalt opptak i tarmen. Også utvortes En slurk morgen og kveld er anbefalt dose for innvortes bruk. Men påfører man juicen på en bomullsdott, kan den også brukes utvortes mot hudplager man ofte får på sommeren. Det er kjent at aloe vera øker celledeling og sårheling, og bryter ned og fjerner dødt vev. Samtidig endrer aloe vera også hudens blodstilstrømming, slik at aldringen bremses og hudfornyelsen styrkes. Aloe Pluss markedsføres av Midelfart AS, og kan kjøpes i helsekostforretninger. Veiledende pris er 139,- (0,5 l.) og 219,- (1 l.). For mer informasjon, vennligst kontakt ass. produktsjef Glenn Nilsen på telefon 24 11 01 84. ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no