En helt spesiell utfordring...

Report this content

Mange drømmer om å endre livsstil, men alle som har prøvd vet hvor vanskelig det er å gjennomføre det. Det som trengs er noe å strekke seg etter, en utfordring som får oss til å yte mer. Er du på jakt etter en real utfordring, er kanskje den store livsstilskonkurransen Body-for-LIFE Challenge noe for deg?

Om du for eksempel vil bedre kondisjonen for å orke mer i hverdagen, er det lett å sette seg som mål å ta en joggetur eller to i løpet av uka. Men du vet kanskje også hvor lett det er å la være? Blir du derimot utfordret, har du straks noe mer å strekke deg etter. Det er konkrete mål som vil gjøre det morsommere å trene og spise riktig, og som vil gi deg resultater til slutt. Verdens største livsstilskonkurranse! Body-for-LIFE Challenge er verdens største livsstilskonkurranse. Det er EAS International, verdens ledende produsent av sportsernæring, som står bak. Body-for-LIFE Challenge er den originale livsstilskonkurransen, og feirer i 2005 ti suksessrike år med trening og sunt kosthold som grunnlag for varig endring av livsstil! Konkurransen kombinerer kroppslig forandring med en historie, det er dette som gjør konkurransen helt spesiell. Deltagerne skal følge et 12-ukers kost- og treningsprogram og skal i tillegg til å sende inn før- og etter-bilder av seg selv, fortelle skriftlig om hvordan konkurransen har motivert dem til å endre deres holdninger og livsstil. Før- og etter-bildene blir et utmerket bevis på de synlige resultatene som er oppnådd, mens historien bak hver enkelts utvikling forteller om den mentale forandringen hos deltageren. Kost- og treningsprogrammet er utviklet av EAS over flere år og gir optimale resultater. EAS har dessuten utviklet sportsernærings-produkter som skal gjøre det enklere å gjennomføre programmet. En komplett oversikt over hvordan treningen og kosten bør legges opp i løpet av disse 12 ukene, kan lastes ned på www.eas-norway.no. Programmet er også grundig omtalt i boken Body-for-LIFE av Bill Phillips, en bok som kan kjøpes på www.amazon.com dersom deltagerne trenger ekstra veiledning. En utfordring for alle ”Alle” kan delta i Body-for-LIFE Challenge. Man trenger ikke være i topp form fra før for å melde seg på – tvert imot er det forandringen hos deltageren som teller. Konkurransen strekker seg over hele 2005, men programmet deltakerne skal følge varer i 12 uker. Man kan selv velge når på året man ønsker å kjøre programmet og man kan til og med gjenta det flere ganger. Det viktigste er at det er avsluttet i løpet av året og at ikke periodene overlapper hverandre. Alle som ønsker å delta, finner konkurransefolder med all nødvendig informasjon hos LIFE, Sunkost og Naturli`vis. 1 million US dollar i hovedpremie! Body-for-LIFE Challenge lokker med solide premiesummer. Norske deltagere kan nå bli med i Nordic Body-for-LIFE Challenge hvor hovedpremien er på 100 000 kroner. Fullført opplegg i den nordiske utgaven av konkurransen kvalifiserer automatisk til deltagelse i den internasjonale konkurransen, hvor hovedpremien i anledning 10-års jubileet er på svimlende 1 million US dollar! Mer informasjon om Body-for-LIFE Challenge? Se www.eas-norway.no eller www.eas.com . Du kan også kontakte Midelfart & Co. A/S på post@midelfart.no.